Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Marketingový plán - postup sestavení

Marketingový plán - postup sestavení

Kategorie: Marketing

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce je stručným návodem, jak vytvořit marketingový plán. Stručně se věnuje jeho úrovním zpracování, obsahu i výhodám marketingového plánování. Charakterizuje prováděcí shrnutí. Rozebírá marketingovou situační analýzu, kde si všímá okolí fimy, makroprostředí, mikroprostředí a vnitřního mikroprostředí. Sleduje cíle marketingového plánu, marketingové strategie a programy. Závěr patří problematice marketingové kontroly.

Obsah

1.
Marketingový plán
1.1.
Úrovně zpracování
1.2.
Výhody marketingového plánování
1.3.
Obsah marketingového plánu
2.
Prováděcí shrnutí
3.
Marketingová situační analýza
3.1.
Okolí firmy
3.2.
Analýza makroprostředí
3.3.
Analýza mikroprostředí
3.3.1.
Dodavatelé
3.3.2.
Marketingoví prostředníci a zprostředkovatelé
3.3.3.
Konkurence
3.3.4.
Zákazníci
3.3.5.
Veřejnost
3.4.
Vnitřní mikroprostředí
3.4.1.
SWOT analýza
4.
Cíle marketingového plánu
5.
Marketingová strategie
5.1.
Strategie nízkých nákladů
5.2.
Strategie diferenciace
5.3.
Strategie úzkého zaměření
6.
Marketingové programy
7.
Marketingová kontrola

Úryvek

"Marketingové strategie

Dávají odpověď na otázku: „Jak se tam dostaneme?“
Je třeba si ujasnit, zda podnik bude nabízet své výrobky a služby velkým skupinám zákazníků bez jejich rozdělení – unifikace trhu, nebo se bude snažit odlišit jednotlivé segmenty a těm nabízet výrobek „šitý na míru“ – segmentace trhu.
Existuje mnoho druhů strategií, k nejznámnějším patří Porterovy strategie.

Konkurenční výhoda
Nízké náklady Diferenciace
1. Strategie nízkých nákladů 2. Diferenciace
3A. Strategie úzkého zaměření se soustředěním na nízké náklady 3B. Strategie úzkého zaměření se seoutředěním na diferenciaci
Široké zaměření

Konkurenční rozsah

Úzké zaměření

Strategie nízkých nákladů – firma usiluje o dosažení co nejnižších nákladů na výrobu a distribuci, tím své výrobky prodává za nižší cenu než konkurece a získává tak větší tržní podíl.
Strategie diferenciace – firma se soustřeďuje na to, aby se ve svém odvětví byla jedinečná v některé oblasti, kterou si vybere. Výrobky se potom stávají dražšími, což je cena za dokonalé přizpůsobení se zákazníkovi.
Strategie úzkého zaměření – podnik se zaměří pouze na jeden segment nebo skupinu segmentů a pro ně pak provádí strategii nízkých nákladů nebo diferenciace. Neusiluje o celý trh.

5. Marketingové programy
Po stanovení marketingové strategie je důležité jednotlivé nástroje marketingového mixu detailně rozpracovat a najít jejich optimální kombinace. Marketingové programy jsou nezbytným podkladem pro každodenní operativní rozhodování a obsahují přehled akcí, jejich časový horizont a rozpočet k zajištění požadovaných cílů.
Nejznámnější členění marketingových nástrojů vychází od E.J. McCarthyho, který marketingové nástroje uspořádal do čtyř skupiny, nazvaných 4P.
Product = produkt
Price = cena
Place = místo
Promotion = marketingová komunikace (propagace)"

Poznámka

Práce obsahuje tabulku a schéma. Čistý text tvoří cca 6,5 strany.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 45 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 38 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 630 kreditů (=35Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 1,70€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera13609
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 1,70€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse