Obsah
1. | Marketingový komunikační program
|
2. | Ostatní marketingové komunikace
|
3. | Rozpočet na marketingové komunikace
|
3.1 | Metoda zůstatkového rozpočtu
|
3.2 | Metoda procentního podílu obratu
|
3.3 | Metoda konkurenční parity
|
4. | Tvorba komunikačního mixu
|
4.2 | Druh výrob a typ trhu
|
4.3 | Stádia nákupní připravenosti
|
4.4 | Stádia životního cyklu výrobku
|
5. | Výzkum propagačních prostředků a propagačních akcí
|
6. | Členění metod výzkumu účinnosti z časového hlediska
|
Úryvek
“Marketingový komunikační program
Obsahuje 4 základní nástroje:
1) reklama = Placená forma neosobní prezentace.Informuje a přesvědčuje o výhodách a kvalitách propagačního výrobku nebo služby,které nákupem a udržováním spotřebitel získá.Hlavními prostředky reklamy jsou:
a) inzerce v tisku , b) televizní spoty , c) rozhlasové spoty , d) reklamy v kinech ,
e) vnější reklama , f) audiovizuální snímky
2) osobní prodej = celá řada podob – od obchodního jednání mezi představiteli výroby a obchodu,zajišťování prodeje,obchodní zástupci(dealery),prodej v maloobchodní síti.Hlavní úkoly osobního prodeje:
a) získávání informací o prodejních možnostech,konkurence a vlastní prodejní činností.
b) příprava a plánování prodeje-informace o zákazníkovi,argumenty,taktiky
c) kontakt se zákazníky
d) uzavření obchodního jednání
e) péče o zákazníky po nákupu-vyřizování reklamací,dodatečné služby
3) podpora prodeje = souhrn různých nástrojů,které stimulují(podněcují) uskutečnění nákupu.Předmětem k nákupu jsou nabídky různých výhod a zvláštních hodnot výrobků či služeb.Hlavní prostředky podpory prodeje:
a) soutěže,hry,loterie , b) akce na místě prodeje , c) výstavy a předvádění v místech prodeje
d) veletrhy a obchodní výstavy
e) zábavné akce , f) vzorky,dary,prémie , g) množství,rabaty,slevy
4) práce s veřejností = cílem je získávání podpory marketingových záměrů
Hlavní prostředky práce s veřejností:
a) prostředky individuálního působení(charitativní dary,dárkové a upomínkové předměty,osobní vystoupení a projevy)
b) prostředky skupinového působení(výroční zprávy,publikace,semináře,
katalogy)
c) prostředky tisku(články v tisku,tiskové konference,přednášky s písemnými zprávami)
d) lobing-cílové působení k prosazování zájmů prostřednictvím vlivných jedinců nebo skupin(poslanci)"
Vlastnosti
Číslo práce: | 13963 |
---|
Autor: | - |
Typ školy: | SŠ |
Počet stran:* | 2 |
Formát: | Nezadáno |
Odrážky: | Nezadáno |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ne |
Použitá literatura: | Ano |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2008 |
Počet stažení: | 217 |
Velikost souboru: | 12 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: x483810e3eaebc.zip (12 kB)
Nezabalený formát:
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.