přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Recentní suroviny: skripta
Základní překladatelské termíny - rusky
Huntington, Samuel: Politický řád v měnících se společnostech
Finanční řízení podniku: otázky ke státní zkoušce
Karel Čapek a kol.: Hovory s Antonínem Švehlou (a o něm)
Kategorie: Marketing
Typ práce: Seminárky/referáty
Škola: nezadáno/škola není v seznamu
Charakteristika: Práce rozebírá trh a služby jako základní složky marketingu. V rámci trhu se věnuje jeho klasifikaci, prvkům, ekonomickým vztahům mezi nabízejícími a poptávajícími i Chartě Dirickx. V rámci služeb definuje marketing služeb. Zaměřuje se na členění a vlastnosti služeb. Sleduje marketing v obchodě se službami. Všímá si strategie odlišnosti od konkurence, strategie kvalitní služby a strategie zvyšování produktivity ve službách. Předkládá téma služby na podporu výrobku, zavádění a vývoje služeb, tvorby nápadů, finančního plánování služby, testu trhu i adaptace zákazníka na službu.
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
Další práce od tohoto autora | ||
---|---|---|
1. | Marketingový výzkum – přednášky | 94x |
2. | Úvod do controllingu - přednášky | 65x |
3. | Marketingový výzkum 2/2 – přednášky | 61x |
4. | Strategický controlling – přednášky | 58x |
5. | Trh a služby z hlediska marketingu | 38x |
6. | Marketing II.– VUT Brno, fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně | 28x |
7. | Marketing – 2 přednášky VUT Brno | 21x |
8. | Výrobek jako složka marketingu | 20x |
9. | Transformační marketing 2/2 – přednášky | 17x |
10. | Marketing – VUT Brno, fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně | 10x |
Zaregistrujte se a dostávejte nejlepší nabídky jako první.