Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Doporučovatelé v reklamě

Doporučovatelé v reklamě


Kategorie: Marketing

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Tato práce se věnuje reklamní problematice. Zabývá se funkcí a významem doporučovatelů v reklamě. Nejprve se zamýšlí nad vlivností tištěných a televizních médií na spotřebitele, poté klasifikuje jednotlivé typy doporučovatelů. Jmenuje známé reklamy, včetně slavných osobností, které se staly tváří značky. Uvádí příklady, na kterých demonstruje podporu prodeje produktu.

Obsah

Úvod
1.
Televizní a tištěná reklama
1.1.
Televizní reklama
1.2.
Tištěná reklama (noviny, časopisy)
2.
Doporučovatelé
2.1.
Typy doporučovatelů
2.2.
Model přenesení významu
3.
Propagovaný produkt a doporučovatelé
3.1.
Michael Jordan
3.2.
Štěpánka Hilgertová
3.3.
Thierry Henry
3.4.
Petr Čtvrtníček
3.5.
Tomáš Matonoha
3.6.
Petr Čech
4.
Závěr

Úryvek

"Nevýhody
- přepínání programů či jiná činnost v průběhu reklamy (pokrytí trhu se snižuje)
- při vysílání reklamního bloku vzniká u diváků „informační zmatek“
- přetrvávající neoblíbenost reklamy hlavně mezi staršími diváky
- vysoké náklady na výrobu a cena za zařazení v hlavním vysílacím čase (prime-time)

Tištěná reklama (noviny, časopisy)
Tištěná reklama je nejefektivnější sdělovací prostředek. Dosahuje specifického okruhu spotřebitelů (segmentace) z hlediska jejich povolání, vzdělání, věku, zájmu a dalších. Známe ji ve formě novin, časopisů, propagačních novin a letáků, listů apod. Hlavními prvky tištěné reklamy jsou: výrazný titulek, text, ilustrace, značka (logo), případně spojení na firmu. Výzkumy odhalili, že téměř 90% úspěšnosti se skrývá v titulku.
Noviny – jsou většinou tištěny v černobílém provedení a vydávány převážně denně. Cena reklamy v novinách je závislá na popularitě novin a počtu výtisků, záleží však i na skutečnosti, zda se jedná o noviny celostátní či pouze regionální, jaká je velikost inzerátu, jeho umístění na titulní stránce či jiných stránkách, v příloze… Důležitá je i úprava inzerátu.
Časopisy – obecně by se dalo říci, že je čteme pomaleji a pozorněji než noviny. Jsou určeny především pro volný čas. Jejich zaměření je buď všeobecné a tudíž zasahují široké vrstvy obyvatelstva nebo velmi specializované a zasahuje vyhraněný segment obyvatelstva.
Výhody:
- široký dosah, pružnost, opakovatelnost
- neustále se zlepšující tisk a kvalita papíru (platí hlavně pro časopisy)
- možnost rozdílné inzerce v jednotlivých oblastech
- nízké náklady v porovnání s rozhlasovou a televizní reklamou
Nevýhody:
- lidé obvykle noviny čtou dosti rychle (přečtou je jednou a potom je vyhodí)
- inzerci je vyhrazeno několik stránek, které jsou přeplněny různými reklamami
- omezená pružnost z důvodu delší uzávěrky (platí hlavně pro časopisy)
2) Doporučovatelé
Modanna, Bill Cosby, Michael Jordan jsou příkladem celebrit spjatých s trendem využívání doporučovatelů v reklamě. Firmy utrácejí miliony dolaru za smlouvy se slavnými osobnostmi. Někteří populární doporučovatelé, jako třeba Michael Jordan, Tiger Woods, David Beckham a jiní mají příjmy až čtyřicet milionů dolaru ročně jenom z reklamy. Tytosmlouvy jsou nyní tak výnosné, že mnozí profesionálové v oblasti sportu a zábavy zaměřují své kariéry právě k tomuto cíli. V některých sportech (patří k nim běžecké závody a míčové hry) se vítězství na olympiádě stalo prostředkem především k následným reklamním kontraktům."

Poznámka

Práce je kompilačního charakteru. Čerpá ze zdroje: https://www.stag.utb.cz/apps/stag/dipfile/index.php?download=521.
Práce obsahuje fotografie a grafy. Čistého textu v práci je cca 7,5 strany.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 45 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 38 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 630 kreditů (=35Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 1,70€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera15875
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 1,70€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse