Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Marketingový plán hotelu

Marketingový plán hotelu

Kategorie: Marketing

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Jedná se o marketingový plán konkrétního hotelu v České republice. Plán obsahuje situační analýzu, marketingové cíle, marketingový mix, marketingovou strategii a rozpočet. Všechny tyto části jsou analyzovány a jsou navrhnuta zlepšující opatření pro marketingovou komunikaci.

Obsah

1.
Celkové shrnutí
2
Situační analýza
2.1
Analýza firmy
2.2
Analýza konkurence
2.2.1
Hotel Bedrníček
2.2.2
Hotel Game***
2.2.3
Hotel Bohmanna
2.2.4
Penzion Magda
2.2.5
Autokemp Babylon
2.3
Analýza zákazníků
3.
Marketingové cíle
4.
Marketingová strategie a marketingový mix
4.1
Produkty a služby
4.2
Distribuce
4.3
Cenová politika
4.4
Propagace
4.5
Partnership
4.6
People
4.7
Packaging
4.8
Programování
5
Rozpočet
6.
Závěr
7.
Slovníček pojmů
8.
Použitá literatura
9.
Přílohy

Úryvek

"3 Marketingové cíle
Podstata marketingových cílů a východiska jejich stanovení
Marketingové cíle jsou velmi úzce svázány s cíly základními – podnikovými, které vyjadřují úkoly podniku jako celku. Jsou určeny vrcholovým managementem ve strategickém řídícím procesu. Konkrétní marketingové cíle vychází z provedené situační analýzy. Měly by být plně kompatibilní se skutečnostmi identifikovanými v situační analýze.
Předností analýzy vzhledem k marketingovým cílům ke skutečnost, že dovoluje do jisté míry rozpoznat, jaké má podnik předpoklady pro plnění či neplnění úkolů. Marketingové cíle vyjadřují konkrétní úkoly a podnik předpokládá jejich dosažení během určitého časového období. Jsou identifikovány se znalostí zákaznického i konkurenčního zaměření.

Marketingové cíle by měly být:
1) Stanovené na základě poznání potřeb zákazníků
2) Identifikovány a uvažovány při respektování vnitřních a vnějších omezení
3) Přesně, jasně a konkrétně vymezené
4) Případné, vhodné
5) Srozumitelné
6) Měřitelné v určitých časových etapách
7) Reálné, dosažitelné
8) Akceptovatelné
9) Vzájemně sladěné, sdílené a podnětné
10) Hierarchicky uspořádané

Marketingové cíle a plánovací proces
Faktické marketingové plány jsou součástí marketingového plánu, jsou stanoveny v jeho rámci. Plán je dokument mající konkrétní adresáty, proto musí být zcela jasně formulován. Aby mohl být účelově sestaven, je nezbytné znát a zaměřit se na osobité skupiny zákazníků (cílové trhy), které ve skutečnosti předurčují a definují marketingové cíle, a pro ně vytvořit nabídku výrobků nebo služeb a marketingové programy. [2]
Marketingové cíle musí vycházet z organizačních, časových, finančních a kapacitních možností hotelu. Hotel Praha na Babyloně byl 4 roky mimo provoz. K přerušení provozu dohnaly jeho tehdejší majitele problémy s návštěvností hotelu. Ač je tento hotel velmi výhodně situován, měl nouzi o zákazníky a tak brzy zkrachoval. Před rokem 1989 byl hotel Praha využíván školami v přírodě z nejrůznějších koutů České republiky, což mu zajistilo klientelu po celou sezónu. Dále byl hotel Praha využíván pro výjezdní zasedání KSČM a také jako místo pro rekreace různých podniků, tudíž neměl o zákazníky nouzi. Po pádu vlády komunistické strany v roce 1989 a po tom, co se přestaly školy v přírodě pořádat v takové míře, jako dříve, hotel ztrácel obsazenost a později úplně zkrachoval.
Dnešní marketingové cíle proto musí být zásadně orientovány na přilákání nových klientů a udržení stávajících. Hotel má velmi dobrý kapitál, ať už se jedná o vybavení, kuchyni, prostředí nebo bližší i širší okolí, proto není třeba zlepšovat nebo dále rekonstruovat. Je třeba získat co nejvyšší procento turistů přijíždějících do tohoto kraje a pokud možno „ukrást“ zákazníky našemu největšímu konkurentovi, hotelu Game, a to nižšími cenami. Dále se marketing hotelu musí silně orientovat na období zimní sezóny, aby měl návštěvníkům stále co nabídnout a nemusel být přes zimu zavřený.
Marketing hotelu je třeba zaměřit na REKREACI A SPORT. Je potřeba využít perfektního prostředí a okolí hotelu. Pro starší návštěvníky (40+) je jistě nejdůležitější, aby si mohli odpočinout, aby mohli vykonat kratší túry po okolí a byli spokojeni se stravováním.
Pro mladší zákazníky (0-40) je spíše důležitější možnost podniknutí delších výletů, vyjížďky na kole nebo v zimě na běžkách a kulturní vyžití"

Poznámka

Práce obsahuje tabulky a mapy. Čistý text dosahuje cca 17 stran

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 45 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 38 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 630 kreditů (=35Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 1,70€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera17255
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 1,70€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse