Obsah
1. | Mezinárodní aktivity retailingu
|
1.2. | Internacionalizace maloobchodu
|
1.3. | Rozvoj mezinárodních aktivit pokračuje pozvolna a v několika stupních
|
1.4. | Mezinárodní rozvojové strategie retailingu
|
1.5. | Stejnorodost a rozdílnost trhů
|
1.6. | Aspekty diskontu při zahraniční expanzi
|
1.7. | Překotný rozvoj retailingu v Asii
|
1.8. | Zásady úspěšného vstupu na zahraniční trh
|
2. | Chování spotřebitele, modely spotřebního chování
|
2.1. | Chování spotřebitele můžeme rozdělit do tří skupin vlivů
|
2.2. | Chování spotřebitele a výzkum trhu
|
2.2.1. | Členění výzkumu trhu
|
2.3. | Sekvence výzkumu chování spotřebitele
|
2.3.1. | Výzkumy vycházející z okolí
|
2.3.2. | Výzkumy vycházející z výrobku
|
2.3.3. | Výzkumy vycházející z chování spotřebitele
|
3. | Modely spotřebního chování
|
3.1. | Typy kupujících z hlediska nákupní orientace:
|
4. | Vnitřní stimuly nákupní atmosféry
|
4.2.1. | Prezentační techniky (nejčastěji používané)
|
4.2.2. | Činitelé, kteří podmiňují prezentaci zboží
|
4.3. | Dispoziční řešení prodejní místnosti
|
5. | Motivace spotřebního chování
|
5.1.1. | Existenční potřeby
|
5.1.3. | Potřeba sociálního prostředí, sociální odezvy, přidružení
|
5.1.4. | Potřeba sebeutváření
|
5.4. | Stabilita a variabilita formy odpovědi
|
6. | Vztah mezi postojem a kupním chováním
|
6.1. | Postoje a dotazování
|
6.3. | Je postoj zjistitelný přímým dotazem?
|
6.4. | Uzavřené a otevřené otázky
|
7. | Vstup firmy na zahraniční trhy
|
7.1. | Modely chování retailingových firem na zahraničních trzích
|
8. | Analýza zahraničních trhů
|
8.1. | Fundamentální analýza
|
10. | Formy vstupu na zahraniční trhy
|
10.1. | Vývozní a dovozní operace
|
10.3. | Smlouva o výhradním prodeji
|
10.4. | Obchodní zastoupení
|
11. | Přepravní prostředky a obaly zboží
|
11.1. | Požadavky na obaly a přepravní prostředky
|
11.4. | Roltejnery – pojízdné přepravky
|
Úryvek
"Motivace spotřebního chování
Motivaci chápeme jako aktivační stav subjektu vedoucí k cílovému chování. S motivací silně souvisí potřeba, která je chápána jako základní podmínka pro probuzení motivační síly. Tato podmínka je spojena s existencí života, je nutně spojena s životními aktivitami, je jejich zdrojem, orientuje jejich zaměření i jejich intenzitu. Je spojena s biologickou i sociální existencí, které zahrnují fyziologické potřeby potravy a vody, potřeby informací, které umožní subjektu se orientovat, potřeby hnízda jako ochrany před nejistotou vnějšího světa. Potřeby jsou základem motivačních struktur. Proces uspokojování potřeb je základní existenční proces, proto má i významné sociální vazby a je úzce propojen i s uplatňováním moci.
Potřeby
Existenční potřeby
• primární organické potřeby (hlad, žízeň, pohyb, odpočine, spánek spod.)
• potřeby bezpečnosti a jistoty (obrana, útok, dostatek informací)
• potřeby spřízněnosti (být částí určitého celku)
• sexuální potřeby (udržení rodu)
• potřeby náklonnosti (tepla, krbu)
Potřeby prostředí
• mít svůj kout, hnízdo
• mít prostředí, kde můžeme uplatnit svoje schopnosti
• mít prostředí podle svého vkusu, popř. jiných
• potřeba hodnotových kritérií
Potřeba sociálního prostředí, sociální odezvy, přidružení
• patřit k určité skupině (přizpůsobení, identifikace)
• mít jistou sociální roli
• mít ve skupině prestiž, uznání, postavení
Potřeba sebeutváření
• dominance, rovnocennost, převaha-nadřazenost, oddanost-podřízenost, být někomu užitečný
• sebezdokonalování, potřeby kognitivní, emocionální, estetické, hodnoty a ideály (být sebou samým, originálním, být dobrý, vzdělaný, apod.)
• potřeba manipulace, hry a experimentování, riskovat, dokázat něco
• potřeba zvídavosti, poznání
• vlastní potřeba sebeutváření, seberealizace podle přijatých hodnot a ideálů"
Poznámka
Tato práce je kompilačního charakteru. Čerpá ze zdrojů: sdileni.coretrade.cz/Zbynek/Bednar.doc; http://is.mendelu.cz/eknihovna/opory/zobraz_cast.pl?cast=3030.
Vlastnosti
Číslo práce: | 17638 |
---|
Autor: | - |
Typ školy: | VŠ |
Počet stran:* | 23 |
Formát: | Nezadáno |
Odrážky: | Nezadáno |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ne |
Použitá literatura: | Ne |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2009 |
Počet stažení: | 9 |
Velikost souboru: | 45 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
-
SMS platba (ČR) 45 Kč
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
- Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
- Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
- Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
- Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
- Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
- Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
- Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
- Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
- Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
- Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
- Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
- Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
- Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
-
Platit kartou 38 Kč
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
-
Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
-
SMS platba (Slovensko) - 1,70
Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
Zašlete SMS zprávu ve tvaru:
SEMmezera17638
- na telefonní číslo: 8877
Cena jedné SMS je 1,70 včetně DPH.
Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS.
Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je
použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
Důležité informace:
Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s
Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete
přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy
najdete zde nebo kontaktujte
naší podporu.