Seminarky.cz > Studijní podklady > Zápisky z přednášek
Ekonomické obory (938) Finanční oblast (242) Humanitní vědy (935) Jazyky (24) Přírodní vědy (241) Technické obory (193) Umělecké obory (41)
Název Goodness Staženo

Psychologie osobnosti, determinace

Práce formou výpisků definuje psychologii osobnosti, její předmět a pojem determinace. Poté popisuje strukturu osobnosti, tj. schopnosti, charakter, t... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Psychologie

5276x

Nestabilní angina pectoris

... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Medicína

4662x

Ucelený přehled grafů funkcí ze střední a vysoké školy

Práce obsahuje nascanované nákresy průběhu jednotlivých funkcí. Tyto scany nejdou dále jinak komentovány.
... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Matematika

2888x

Management: personalistika

Tématem této stručné práce je charakterizovat personalistiku. Autor nás seznamuje se základními činnostmi personalisty. Poté jsou představeny dva způs... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Management

2166x

Marketingové prostředí

... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing

1786x

Ontogenetický vývoj (ontogeneze) lidské psychiky

Tato práce se zabývá ontogenetickým vývojem lidské psychiky. V heslech shrnuje vývoj člověka od početí přes důležité mezníky až po stárnutí a smrt. De... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Psychologie

1702x

Vývojový diagram

.... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Informatika

1520x

Management: strategie

Práce si klade za cíl vysvětlit pojem strategie v oblasti managementu. Nejdříve je podána stručná definice, poté následují vysvětlení portfoliové anal... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Management

1406x

Správní právo

Vymezení pojmů - veřejná správa, soukromá správa (funkční pojetí veřejné správy, organizační pojetí veřejné správy, členění veřejné správy - funkce ve... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Právo

1305x

Marketingová strategie a její vytváření

Práce nejprve definuje jednotlivé typy marketingových strategií. Poté se již zabývá postupem jejich vytváření. Uvádí také faktory, které je ovlivňují.... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing

1266x
1  2  3  4  5  6  7  8  9  »  [246]