Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Prezentace Moravskoslezského kraje na domácích a zahraničních veletrzích cestovního ruchu

Prezentace Moravskoslezského kraje na domácích a zahraničních veletrzích cestovního ruchu

Kategorie: Propagace, Cestovní ruch - lokality

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce rozebírá možnosti propagace Moravskoslezského kraje, zaměřuje se především na využití domácích i zahraničních veletrhů. Snahou je přiblížit tento region návštěvníkům, turistům i podnikatelům celé České republiky. Důvodem je nabídnout jej jako produkt a jeho potenciál „prodat“ široké veřejnosti, aby si každý našel své místo pro využití. Autor vytváří podrobnou SWOT analýzu a hodnotí její části, tedy analýzu silných stránek, slabých stránek, hrozeb a příležitostí. Stručně se zabývá cíli prezentace, blíže se věnuje sestavení rozpočtu zahrnujícího plánované aktivity cestovního ruchu na rok 2010 a v závěru charakterizuje různé skupiny, na které by se měla propagace zaměřit.

Obsah

1.
Záměr práce
2.
SWOT analýza
2.1
Bodové ohodnocení silných stránek
2.2
Bodové hodnocení slabých stránek
2.3
Bodové hodnocení příležitostí
2.4
Bodové hodnocení hrozeb
3.
Určení typu event marketingové akce
4.
Stanovení cílů event marketingové akce
5.
Naplánování zdrojů
6.
Sestavení rozpočtu
7.
Cílové skupiny
8.
Závěr

Úryvek

"Určení typu event marketingové akce
Jedná se o prezentaci Moravskoslezského kraje (MSK) na domácích a zahraničních veletrzích cestovního ruchu prostřednictvím informačního stánku a doprovodného programu. Můžeme jmenovat následující veletrhy:
- Domácí veletrhy cestovního ruchu: Dovolená region Ostrava, Regiontour Brno, Holiday World Praha, Infotour a cyklo Hradec Králové, Euroregiontour Jablonec nad Nisou, prezentační akce v Infocentru Czech Tourismu v Praze.
- Zahraniční veletrhy cestovního ruchu: Incheba Bratislava, ITB Berlín, CBR Mnichov, FerienMesse Vídeň, Baltour Riga, Vacantie Utrecht, MITT Moskva, Poznaň a TT Waršava, Kyjev, WTM Londýn, TUC Lipsko.

Podle typologie event marketingových aktivit lze říci, že se jedná o event:
- Informativní event, může být i zábavně orientovaný (členění podle obsahu).
- Veřejný event (členění podle cílových skupin).
- Kombinovaný event (členění podle konceptu).
- Event pod střechou (členění podle místa).

Stanovení cílů event marketingové akce
Prezentace Moravskoslezského kraje na veletrhu prostřednictvím informačního stánku s doprovodným programem si klade za úkol dosáhnout následujících hlavních cílů:
- Oslovit návštěvníky veletrhů a rozšířit tak povědomí o MSK jak v dalších krajích, tak i v zahraničí
- Zvýšit finanční příjmy z turismu a z dalších aktivit, které souvisí s prezentovanou atraktivitou MSK (potencionální investoři aj.)
- Zvýšit počet turistů a dalších osob, které navštíví MSK

Naplánování zdrojů
Rozpočet MSK, strukturální fondy EU na podporu rozvoje cestovního ruchu – projekty na propagaci kraje již od roku 2004 v rámci Společného operačního programu (SROP) a nyní Regionálního operačního programu (ROP).
Naplánování zdrojů je důležitým aspektem v realizaci plánovaných aktivit v cestovním ruchu. Za důležité považujeme zdroje lidské a finanční.
Lidské zdroje představují tým pracovníků oddělení cestovního ruchu při krajském úřadu. Tito mají rozděleny dle funkčních náplní jednotlivé činnosti pro zabezpečení plánovaných aktivit. Aktivity spočívají v zajištění public realtions, organizačním zajištění veletrhů, v realizaci dotačních programů (DP) pro rozvoj cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji.

Příklady DP:
- podpora turistických oblastí,
- podpora Informačních center,
- podpora turistického značení,
- podpora úpravy lyžařských běžeckých tras, apod.
Finanční zdroje představují jednak vyčlenění finančních prostředků na aktivity v cestovním ruchu z rozpočtu kraje a využití zdrojů v podobě příspěvků ze strukturálních fondů EU."

Poznámka

Práce obsahuje množství tabulek. Rozsah čistého textu je cca 5 stran.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 45 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 38 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 630 kreditů (=35Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 1,70€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera20570
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 1,70€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse