Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Budování značky firmy Coca Cola - anglicky

Budování značky firmy Coca Cola - anglicky

Kategorie: Marketingový mix, Výrobek, Ekonomické cizojazyčné práce

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce v anglickém jazyce se zabývá tématem budování jména firmy Coca Cola. Stručně představuje historii nealkoholických nápojů a vyzdvihuje vzestup této značky na trhu. Zachycuje kroky, které firma dělá, aby vzbudila poptávku po produktu. Všímá si produktu, ceny, propagace a distribuce. Krátce informuje, jak se stát účastníkem soutěže o ceny a do jakých projektů se Coca Cola zapojuje.

Obsah

1.
Historie nealkoholických nápojů
2.
Vzestup Coca Coly
3.
4 P Coca Coly
4.
Aktivity firmy Coca Cola
5.
Soutěžení s Coca Colou
6.
Shrnutí
7.
Použitá literatura

Úryvek

"3. The 4P’s of Coca – Cola

3.1. Product

The main product of this company is the homonymic Coca Cola, which introduces a time-proven quality, its structure is virtually complete and essentially unique and inimitable. In addition, the Coca-Cola company also produces other products, such as Coca-Cola Light, Sprite, Fanta, Bonaqua, Nestea, Powerade, Minute Maid, Cherry Coke and more. It is trying to address the widest range of potential customers.

3.2. Price

The price for the products of Coca-Cola is pretty high in comparison to Czech standards, but it is also the intention to reflect the cost of quality and tradition of the company. Because of this the company must contend with stiff competition trying to lure customers to the imitation of a much lower price.

3.3. Place

Good distribution channels are built for several years and are very important in building a brand of quality. Coca-Cola has already a proven and stable manner. Their products flow from manufacturers to wholesalers, then to retain and ends by the customer.
Different from the competition may be the vending machines, which can be found at each frequent place, and in which you can always buy your favourite Coca-Cola drink. Again, we can find here the effort that products are as accessible as possible and everyone could buy them. The beverage packaging is adapted to this as well. We can choose from the smallest bottles and cans from 0,3 L, 0.5 L, 1L to 2L bottles to have this drink everywhere and every time and not to bring the bit two-litter bottle e.g. to some cultural event or vice versa not to have a small can of 0.3 litter while doing sport.
Unlike competitors the company differs in the design of bottles themselves, especially in those made of glass being virtually unchanged. They are recognizable by touch and thus difficult to reproduce. It is the same with the plastic bottles that are well recognizable from the competitive ones.

3.4. Promotion

Advertising is what the company has dealt with since its establishment, i.e. since 1886, but it has always been painting and murals. The first billboards Coca-Cola created in 1925 and has always included some sort of eye-catching slogans such as "A refreshing break", "It's the true one", "Always Coca-Cola," etc. The same slogans, the company also presented on radio and in print.
The first commercial appeared on TV in the US in 1950 in the occasion of Thanksgiving celebration. Since then, television commercials are broadcasted continuously and we can meet them even today. As the company evolved, so has developed the commercial. Initially the goal was to raise awareness of the brand, expand it to the neighbourhood and then around the world.
Nowadays, the aim is a bit different. Since it is already a global company and almost everyone knows it, they focus more on customer retention. Thus it targets advertising at young people, because who will grow with Coca-Cola will always love to return to it. The commercials are thus full of young and entertained people on various occasions, social events, beaches, in their homes with family, etc."

Poznámka

Seminární práce pro Brno International Business School.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 45 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 38 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 630 kreditů (=35Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 1,70€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera20771
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 1,70€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse