Seminarky.cz > Diplomky, bakalářky > Absolventské práce > > Analýza prodejen Beneš – Pekárna, s. r. o., a prodejen konkurence - absolventská práce

Analýza prodejen Beneš – Pekárna, s. r. o., a prodejen konkurence - absolventská práce

Kategorie: Marketing, Podniková ekonomika, Výrobek

Typ práce: Absolventské práce

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Absolventská práce se zabývá faktory úspěšného fungování prodejny pečiva. První část rozebírá otázky maloobchodu, jeho druhy a formy prodeje, pojmy maloobchodní operace, nákupní prostředí a územní analýza. Druhá část představuje firmu Beneš – Pekárna, s. r. o., kde kromě základních údajů seznamuje s historií, organizační strukturou nebo konkurencí společnosti. Stěžejní částí práce je popis výzkumu, který srovnává prodejny dané firmy a její konkurence z hlediska designu, sortimentu, cen i frekvence zákazníků.

Obsah

1.
Úvod
2.
Teoretická část
2.1.
Maloobchod
2.2.
Druhy maloobchodu
2.3.
Formy prodeje
2.4.
Maloobchodní operace
2.5.
Nákupní prostředí - design, personál, zákazníci
2.6.
Územní analýza a lokalizace
3.
Praktická část
3.1.
Představení firmy BENEŠ - PEKÁRNA, s. r. o.
3.1.1.
Historie firmy
3.1.2.
Organizační struktura
3.2.
Sortiment pekařských a cukrářských výrobků
3.3.
Konkurence
4.
Empirický výzkum
4.1.
Popis navrhovaného výzkumu
4.2.
Popis zkoumaného souboru
4.3.
Analýza získaných dat
4.4.
Uhlířské Janovice
4.5.
Čáslav
4.6.
Kolín
4.7.
Kutná Hora
5.
Závěr
6.
Přílohy (tabulky)

Úryvek

"TEORETICKÁ ČÁST
1. 1. Maloobchod
Maloobchod zahrnuje veškeré činnosti, související s prodejem výrobků (zboží nebo služeb) konečnému zákazníkovi. Nejedná se tedy pouze o typickou maloobchodní organizaci jako je samoobsluha s potravinami, obchodní dům či specializovaná prodejna, ale i o ordinaci lékaře, hotel či restauraci, cestovní kancelář, salón krásy nebo právnickou poradnu. Maloobchodní prodej je zaměřen na přímý kontakt se zákazníky a přizpůsobuje se měnícím se potřebám a přáním zákazníků. Tento prodej je ve své podstatě reaktivní, neboť zákazník oslovuje prodejce s nějakým přáním nebo požadavkem.
Funkce maloobchodu jsou nákup zboží a jeho prodej bez dalšího zpracování konečnému zákazníkovi, tvorba vhodného seskupení zboží (prodejní sortiment, co do druhů, množství, kvality, cenových poloh), vytváření pohotové zásoby skladováním, poskytování informací o zboží, zajišťování vhodné formy prodeje a předává marketingové informace dodavatelům (přání spotřebitelů).
Klíčovým nástrojem v maloobchodu jsou spotřebitelské ceny. Velkou roli hrají i ostatní faktory, kterými jsou lokalizace prodejního místa, umístění, velikost, řešení a celkový vzhled, charakter zboží, selekce zboží, způsob prezentace zboží, atraktivita, personál a reputace prodejce a další. Tyto faktory tvoří hodnotu, podle které se zákazníci rozhodují, kde budou nakupovat. Zákazníci se nemusejí rozhodovat jen podle ceny, ale i podle ostatních faktorů (značce, luxusu, prestiže, předchozích zkušeností, atd.). Umístění prodejny je jedním ze základních rozhodnutí. Ve většině prodejen nakupuje zákazník z blízkého okolí. Čím je obchod dále od bydliště zákazníka, tím menší je pravděpodobnost, že tam bude nakupovat. Rozhodnutí zákazníka cestovat do vzdálenějších míst je ovlivněno velikostí prodejního místa a rozsahem nabídky zboží. Velikost, řešení a celkový vzhled prodejny ovlivňuje image firmy a rozhodnutí zákazníků v ní nakupovat. Rozhodují o tom, jak zákazníci prodejnu vnímají a co můžou při nákupu očekávat, ať se týká cen, sortimentu, služeb, úrovně prodavačů, způsobu umístění. Nedílnou součástí je personál, který je neustále v kontaktu se zákazníky. Je důležité jeho chování a vystupování. Tvoří image firmy a ovlivňuje její návštěvnost. Úroveň prodejny můžeme posoudit podle ceny sortimentu."

Poznámka

Součástí práce jsou schémata, tabulky, grafy a fotografie, rozsah čistého textu činí cca 34 stran.
Důležité informace jsou tučně značeny.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 65 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 59 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 55 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 990 kreditů (=55Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 2,50€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera23744
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 2,50€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse