Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Vzdělávání a rozvoj pracovníků

Vzdělávání a rozvoj pracovníků

Kategorie: Management, Řízení lidských zdrojů

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Seminární práce z managementu se zabývá vzděláváním pracovníků v hotelu Voroněž v Brně. Představuje nejdříve samotnou firmu a sleduje její strukturu pracovníků. Následuje rozbor vzdělávacích potřeb několika hlavních zaměstnanců hotelu. Předkládá i řešení mezer ve vzdělání pracovníků včetně cenové kalkulace.

Obsah

1.
Úvod
2.
Informace o zadavatelské společnosti
2.1.
Ceny pokojů
2.2.
Struktura pracovníků
3.
Vzdělávací potřeby pracovníků
3.1.
Hlavní účetní hotelu Voroněž
3.1.1.
Vzdělávací potřeby
3.1.2.
Identifikace potřeb rozvoje a vzdělávání
3.2.
Recepční hotelu Voroněž
3.2.1.
Vzdělávací potřeby
3.2.2.
Identifikace potřeb rozvoje a vzdělávání
4.
Cíle a metody vzdělávání, způsoby evaluace
4.1.
Hlavní účetní hotelu Voroněž
4.1.1.
Cíle rozvoje a vzdělávání
4.1.2.
Navrhované metody rozvoje a vzdělávání
4.1.3.
Zhodnocení efektivity rozvoje
4.2.
Recepční hotelu Voroněž
4.2.1.
Cíle rozvoje a vzdělávání
4.2.2.
Navrhované metody rozvoje a vzdělávání
4.2.3.
Zhodnocení efektivity rozvoje
5.
Závěr
6.
Přílohy (fotografie, tabulky)

Úryvek

"1.2 Struktura pracovníků
Hotel Voroněž I a II má v současné době okolo sto padesáti zaměstnanců. Z toho asi jedna třetina připadá na hotel Voroněž II. Od 1. dubna 2011 nastaly určité personální změny, kdy Vedoucímu ekonomovi je přímo podřízen účetní, mzdový účetní, pracovník controllingu a fakturantka.
Ředitel úseku prodeje dohlíží na referenta marketingu a referenta prodeje. Vedoucí recepce má pod sebou recepční a saunaře/maséra. Hotelové hospodyni je přímo podřízena pokojská a pradlena. F&B manažerovi je přímo podřízen jeho asistent, dále číšník, pomocná síla (uklízečky), prodavačka (v kantýně) a kalkulantka. Šéfkuchařovi je přímo podřízen kuchař a pomocná síla v kuchyni. Vedoucímu skladu je podřízen skladník. Vedoucímu údržby je přímo podřízen údržbář, manipulační dělník, zahradník, technik IT, referent technického úseku (TÚ).
Struktura zaměstnanců je společná pro oba hotely současně. Nejvyšší post zaujímá ředitel hotelu Voroněž. Jemu je přímo podřízeno devět pracovních funkcí. Jsou to v následujícím pořadí personalista, vedoucí ekonom, ředitel úseku prodeje, vedoucí recepce, hotelová hospodyně, F&B manažer, šéfkuchař, vedoucí skladu a vedoucí údržby. Kromě personalisty mají jednotliví zaměstnanci na těchto postech na starost ve vztahu přímé podřízenosti další zaměstnance.
2. Vzdělávací potřeby pracovníků

Proces rozvoje a vzdělání bude zahrnovat identifikaci potřeb rozvoje a vzdělání, vypracování návrhu (tzn. cíle rozvoje a navrhované metody rozvoje a vzdělání), nastavení procesu vlastní realizace systému a vzdělávání. V neposlední řadě evaluaci efektivity rozvoje vzdělávání vycházející ze vzdělávacích cílů.
Pro kvalitní a smysluplné vzdělávání zaměstnanců má zásadní význam ujasnění si výsledků našeho snažení, tedy stanovení si cílů výuky (tzn. jasnou formulaci stavu, kterého by mělo být dosaženo po skončení výuky). Cílem výuky jsou pak výsledné (relativně stálé) změny v osobnosti žáka, a to změny ve vědomí, chování a postojích žáka projevující se osvojením nových poznatků dovedností a rozvojem žádoucích rysů žáka.

Cíle musí splňovat tyto předpoklady:
• konzistentnost – dosažení cílů umožňuje plnění hierarchicky vyšších cílů výuky
• přiměřenost – je dána souladem mezi požadavky výuky a možnostmi frekventantů a lektorů
• jednoznačnost – formulace výuky nepřipouští rozdílný výklad o požadovaných změnách v osobnosti frekventanta
• kontrolovatelnost – formulace cíle umožňuje jejich kontrolu"

Poznámka

Práce vypracována pro Ústav hudební vědy, Management v kultuře. Součástí práce jsou tabulky a fotografie. Čistý text je cca 13 stran.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 45 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 38 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 630 kreditů (=35Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 1,70€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera24327
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 1,70€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse