Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Tisková zpráva

Tisková zpráva


Kategorie: Marketing

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: Česká zemědělská univerzita v Praze Provozně ekonomická fakulta, Praha 6 - Suchdol

Charakteristika: Práce obsahuje tiskovou zprávu do předmětu marketingová komunikace na téma zpráva o založení rákosníčkova hřiště společností Lidl.

Obsah

1.
Tisková zpráva

Úryvek

"V sobotu 1. června 2013 od 10. hodin se uskuteční slavnostní otevření dalšího Rákosníčkova dětského hřiště. Tentokrát má hřiště své místo ve Vrchlabí, vnitrobloku bytové zástavby – ul. Nerudova a Tyršova („Za dvanáctipatrákem“).
Otevření dětského hřiště bude doprovázeno bohatým programem pro děti, které se mohou těšit na veselé malování na obličej a trička, vyfocení s Rákosníčkem a na spoustu her a soutěží. Každou hodinu je pro děti připraveno divadelní vystoupení pod vedením Michala Nesvadby z Kouzelné školky. Připraveno bude i bohaté občerstvení.
„Chceme dlouhodobě pomáhat ve městech, kde působíme. Po pečlivém zvážení jsme se rozhodli pro realizaci projektu, který podpoří aktivní trávení volného času malých školáků a předškoláků s jejich rodiči. Výstavba dětských hřišť má velký ohlas, a proto jsme letos zapojili do hlasování samotné obyvatele jednotlivých měst a dali jim možnost, aby sami rozhodli, kde se Rákosníčkova hřiště postaví. Jedním z míst, které dostalo nejvíce hlasů je právě Vrchlabí. Doufáme, že otevření bude jako v jiných městech doprovázeno příznivým počasím a rodiče s dětmi si den příjemně užijí,“ vysvětluje záměr společnosti Lidl Jaroslav Kop, ředitel logistického centra Cerhovice, které zásobuje místní prodejny zbožím.
Již druhým rokem staví Lidl po celé České Republice dětská hřiště. Avšak nově od letošního roku může o výstavbě rozhodovat široká veřejnost. Pro tento rok je v plánu postavit 19 nových hřišť, celkem by jich tedy bylo 30. Podle vedení společnosti má být do roku 2014 postaveno celkem 50 dětských hracích ploch tzn., že v příštím roce se mohou zákazníci Lidlu těšit na dalších 20 nových Rákosníčkových hřišť.
Společnost Lidl je úspěšný potravinový řetězec, který si silnou expanzí zajistil růst do celé Evropy. Zásadním principem a klíčem k úspěchu je jednoduchost. Tomu přizpůsobuje své veškeré konání. Nakupuje a prodává s cílem, aby zákazníkům nabídl zboží každodenní spotřeby v nejlepší kvalitě a za nejpřijatelnější cenu."

Poznámka

Práce obsahuje malý obrázek.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: x5559fcd9634b5.zip (192 kB)
Nezabalený formát:
Tiskovka.doc (213 kB)
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.

Diskuse