Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Konkurence v oblasti vzduchotechniky – pro Třinecké železárny-inženýring, a. s.

Konkurence v oblasti vzduchotechniky – pro Třinecké železárny-inženýring, a. s.

Kategorie: Marketingový mix

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce se zabývá charakteristikou totálního výrobku, konkrétního produktu. Zařazuje vybraný produkt, v tomto případě klimatizaci, do Maslowovy hierarchie potřeb. Definuje jej z hlediska totálního výrobku. Využívá nejen FED analýzu, cyklus tržní životnosti, ale také popis sortimentu, marketingový mix a strategii firmy Třinecké železárny-inženýring, a. s. V závěru uvádí analýzu makroprostředí a analýzu trhu

Obsah

1.
Úvod
2.
Charakteristika produktu
2.1.
Zařazení našeho produktu podle Maslowovy hierarchie potřeb
2.2.
Definování našeho produktu z pohledu totální výrobku
2.3.
FED analýza
2.4.
Cyklus tržní životnosti produktu
2.5.
Sortiment
2.6.
Marketingový mix
2.7.
Strategie
3.
Analýza makroprostředí
3.1.
Přírodní prostředí
3.2.
Sociálně-kulturní prostředí
3.3.
Technologické prostředí
3.4.
Demografické prostředí
3.5.
Ekonomické vlivy
3.6.
Politicko-právní prostředí
4.Analýza trhu
4.1.
Rozsah trhu
4.2.
Zákazník
4.3.
Konkurence
4.4.
Dodavatel
4.5.
Prostředník
4.6.
Veřejnost

Úryvek

"4. Analýza trhu
Cílem naší seminární práce bylo zjištění konkurence v oblasti klimatizací a vzduchotechniky, uvažujme tedy, že tyto údaje jsou pouze pro oblast Moravy.

4.1. Rozsah trhu
S ohledem na datum vzniku společnosti (konec roku 1996) je společnost Tži, a.s. na našem trhu absolutně nová. Proto je velký důraz kladen na současnou i budoucí tržní profilaci v oblasti hutních podniků, podnikové energetiky a regionální komunální sféry. Na externím trhu budu proto společnost působit ve spolupráci s vybranými strategickými partnery tak, aby vhodným propojením s finanční silou kolem MORAVIA STEEL, a.s. vytvořila silné sdružení schopné konkurence zahraničním společnostem, které v současné době pronikají na český trh.
Z hlediska výzkumu nás zajímají pouze určité skupiny a proto je třeba definovat konkrétní trh.
Trh můžeme rozdělit: - trh světový
- trh mezinárodní
- trh státní
- trh národní
- trh regionální
- trh městský
- trh místní

Z hlediska potřeb našeho výzkumu jsme se zaměřili na trh národní a regionální, konkrétně na trh regionu moravského. V oblasti celé Moravy jsme zmapovali konkurenci, tzn. vytvořili jsme databázi firem působící v oblasti klimatizací a vzduchotechniky. Tuto databázi přikládáme. Informace jsme čerpali především z internetu.

4.2. Zákazník
Zákazník je základním předmětem zájmu podniku a s tím spojené jeho důsledné a hluboké poznávání jeho problémů a potřeb, postojů, motivací, požadavků, spotřebních a nákupních zvyklostí.
- vzhledem k tomu, že je náš marketingový výzkum zaměřen na malé klimatizace (kancelářské či bytové), můžeme říci, že cílovým zákazníkem jsou domácnosti a menší firmy působící v mnoha oblastech. Otázkou ovšem zůstává, zda již jsou vytvořeny správné podmínky pro zavádění klimatizací, především bytových(tzn. zda naši cíloví zákazníci, v tomto případě jednotlivé rodiny opravdu klimatizaci v bytě potřebují a co více, zda mají dostatek finančních prostředků na její pořízení).

4.3. Konkurence
- výrobce na trh přichází s přesvědčením, že by chtěl uspokojovat určité potřeby potencionálních zákazníků. Je ale obklopen mnoha dalšími podniky, které usilují o totéž. Vzájemné soupeření mezi podniky vytváří konkurenci.
- hlavním úkolem našeho marketingového výzkumu bylo zmapování konkurence v oblasti klimatizací a vzduchotechniky regionu celé Moravy. Na základě naší práce jsme sestavili databázi firem působící v této oblasti. Podle získaných výsledků můžeme říci, že konkurence na trhu klimatizační technikou je poměrně vysoká. Firmy působící v této oblasti ve většině případů kompletují klimatizace zahraničních výrobců, protože podle dostupných informací neexistuje český výrobce klimatizací. Firmy v regionu Moravy se tedy především zaměřují na její dodání, kompletaci a další služby s tímto spojené.
- společnost TŽi, a.s. je zástupcem klimatizační techniky firmy MITSUBISHI Elektric pro Severní Moravu a Slezsko. Disponuje nejmodernější montážním a diagnostickým zařízením. V rámci samostatného střediska Klimatizace a malá vzduchotechnika pracuje 7 odborně vyškolených zaměstnanců s dlouhodobými zkušenostmi v oboru.
Hlavním cílem společnosti je solidní a rychlé jednání, což je předpoklad spokojenosti jejich klientů."

Poznámka

Práce obsahuje schémata.

Vlastnosti

Náhled

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 45 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 38 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 630 kreditů (=35Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 1,70€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera388
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 1,70€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse