přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Recentní suroviny: skripta
Základní překladatelské termíny - rusky
Huntington, Samuel: Politický řád v měnících se společnostech
Finanční řízení podniku: otázky ke státní zkoušce
Karel Čapek a kol.: Hovory s Antonínem Švehlou (a o něm)
Kategorie: Marketing
Typ práce: Seminárky/referáty
Škola: nezadáno/škola není v seznamu
Charakteristika: Seminární práce z oboru marketingu, která přibližuje problematiku plánování marketingového postupu firmy, ale zároveň slouží jako prostředek ujednocení si cílů a možností jejich dosažení. Práce popisuje charakteristiku jednotlivých kroků v plánování, jako jsou vytyčené síle, strategie, postupy, pravidla a programy, ale také přípravu alternativních možností a jejich realizaci. při plánování je nutné nejen vědět, za čím jdeme, ale také realistickou situaci firmy ze všech ekonomických pohledů.
Obsah:
0. Úvod
1. Smysl plánování
1.2. Druhy plánů
1.2.1. Smysl či poslání
1.2.2. Úkoly či cíle
1.2.3. Strategie
1.2.4. Taktiky
1.2.5. Postupy
1.2.6. Pravidla
1.2.7. Programy
1.2.8. Rozpočty
1.3. Postup plánování
1.3.1. Uvědomování si příležitostí
1.3.2. Stanovení cílů
1.3.3. Vývoj předpokladů
1.3.4. Určování alternativních postupů
1.3.5. Hodnocení alternativních postupů
1.3.6. Výběr postupu
1.3.7. Formulování odvozených plánů
1.3.8. Numerizování plánů pomocí rozpočetnictví
2. Strategické plánování
2.1. Historie strategického plánování
2.2. Proces strategického plánování
2.2.1. Vstupy
2.2.2. Profil podniku
2.2.3. Orientace vrcholových manažerů
2.2.4. Účel a hlavní cíle
2.2.5. Vnější prostředí
2.2.6. Vnitřní prostředí
2.2.7. Vývoj alternativních strategií
2.2.8. Hodnocení a výběr strategií
2.2.9. Střednědobé a krátkodobé plánování, realizace a kontrolování
2.2.10. Konzistence a neurčitost
2.3.Úspěch strategie marketingu
3. Závěr
Bibliografie
Bibliografické citace
Přílohy
Příloha A
Příloha B
Úryvek z práce:
"1.2.6. Pravidla
Jedná se o nejjednodušší typ plánu, který určuje způsob provádění činností bez specifikace časové posloupnosti. Pravidlo je občas zaměňuje za postupy. Můžeme též říci, že postup lze chápat též jako posloupnost pravidel. Avšak pravidlo může, ale též nemusí, být součástí postupu. Např. „Zákaz kouření“ – jedná se o pravidlo, které není spjato s postupem. Zatímco postup, který se týká vyřizování objednávek, může zahrnovat určité pravidlo, a to takové, že všechny objednávky musí být potvrzeny v den jejich příjmu.
1.2.7. Programy
Jedná se o souhrn cílů, taktik, postupů, pravidel, přidělených úkolů, potřebných kroků, využívání zdrojů a dalších prvků potřebných k provádění dané posloupnosti činností. Můžeme být i svědky toho, že základní program vyžaduje řadu podpůrných programů. Všechny tyto programy mají však jedno společné – musí být vypracovány a realizován dříve, než určitá skutečnost nastane.
1.2.8. Rozpočty
Rozpočet představuje číselné stanovení očekávaných výsledků. Je to tedy provozní finanční rozpočet, který je též nazýván „plán zisku“. Rozpočet je vyjádřen nejen ve finančních jednotkách, ale též v jednotkách pracovních či produkce, v provozních hodinách, nebo jakýchkoli jiných měřitelných veličinách.
Přesnost , podrobnost a účel jednotlivých rozpočtů se značně odlišují. Některé rozpočty se liší podle organizační úrovně výstupu; nazývají se proměnlivé nebo pružné rozpočty. Programové rozpočty často sestavují vládní agentury..."
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
Další práce od tohoto autora | ||
---|---|---|
1. | Impresionismus a Claude Monet | 801x |
2. | Komunikace | 736x |
3. | Trh půdy, práce a kapitálu - maturitní otázky | 564x |
4. | Systém daní a možnosti jeho reformy - bakalářská práce | 564x |
5. | Veřejná správa | 562x |
6. | Mikroekonomie - otázky k SZZk | 339x |
7. | Psychologie komunikace | 294x |
8. | Rozsudek ve věci Bosman od evropského soudního dvora | 274x |
9. | Vývoj evropské integrace. | 262x |
10. | Kriminalita dětí | 245x |
Zaregistrujte se a dostávejte nejlepší nabídky jako první.