přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Recentní suroviny: skripta
Základní překladatelské termíny - rusky
Huntington, Samuel: Politický řád v měnících se společnostech
Finanční řízení podniku: otázky ke státní zkoušce
Karel Čapek a kol.: Hovory s Antonínem Švehlou (a o něm)
Kategorie: Marketing
Typ práce: Seminárky/referáty
Škola: nezadáno/škola není v seznamu
Charakteristika: Seminární práce z marketingu, která rozebírá společnost zabývající se výrobou kosmetiky a její produkty. Práce je doplněna i průzkumem. V práci jsou obsažena veškeré informace o fungování společnosti, jejího hlavního vedení, ale i marketingového plánu a pole působení firmy. Druhá část obsahuje zpracování průzkumu.
Obsah:
1. Úvod
2. Teoretická část
2.1. Analýza makroprostředí
2.1.1. Demografické
2.1.2. Ekonomické
2.1.3. Politicko-právní
2.1.4. Přírodní
2.1.5. Technologické
2.1.6. Sociálně-kulturní
2.2. Analýza mezoprostředí
2.2.1. Rozsah trhu
2.2.2. Analýza konkurence
2.2.3. Analýza dodavatelů
2.2.4. Prostředníci
2.3. Analýza mikroprostředí
2.3.1. Technologie
2.3.2. Technický rozvoj
2.3.3. Finance
2.3.4. Umístění podniku
2.3.5. Lidské zdroje
2.3.6. Organizační struktura
3. Prezentace firmy
3.1. Výrobní sortiment
3.2. Koncepce totálního výrobku
3.3. Marketingový mix
3.4. Údaje firmy
4. Metodická část
4.1. FED analýza
4.2. Maslowa pyramida potřeb
4.3. Příprava výzkumu
4.3.1. Cíl výzkumu
4.3.2. Stanovení prvotních hypotéz
4.3.3. Způsob sběru dat
4.3.4. Tvorba dotazníků
4.4. Zhodnocení otázek pomocí grafů
4.5. Konečné vyhodnocení výzkumu
4.6. Potvrzení či vyvrácení hypotéz
4.7. Hodnota marketingového výzkumu
4.8. Závěrečné doporučení managementu
5. Závěr
6. Příloha - dotazník
Úryvek z práce:
"2.3.4. Umístění podniku
Podnik je umístěn v průmyslové zóně Karviná – Staré město. Je zde zajištěna doprava nákladních a osobních automobilů a přímá autobusová doprava zaměstnanců do zaměstnání.
2.3.4. Lidské zdroje
Firma je na území, kde je vysoká nezaměstnanost. Snaží se přijímat pracovníky, kteří mají odbornou kvalifikace v tomto oboru a rozjíždí program rekvalifikace pracovníků na jejich požadované odbornosti. V současné době firma zaměstnává 95 pracovníků.
2.3.5. Organizační struktura
Ve firmě BEAUTY s. r. o., je organizační struktura rozčleněná do několika oddělení. Ředitelé oddělení mají na starost jednotlivé pracovníky zaměřené na danou oblast. Výrobní ředitel zodpovídá za výzkum, vývoj , výrobu a MTZ. Obchodní ředitel má na starosti management firmy, propagaci, distribuci a ekonomický ředitel má na starosti ekonomii, účetnictví, P a M, atd. Jednotliví ředitelé jsou zodpovědní jednateli firmy a ten poté majiteli firmy.
3. PREZENTACE FIRMY
Úvodem bych Vám chtěla představit firmu BEAUTY s. r. o., která se zabývá výrobou kosmetiky Unique. Firma byla založena 1. dubna 2002 v Karviné. Od úplného začátku je spojena s péčí o poškozenou pleť, léčbou nemocné pleti a také se zaměřuje na prevenci a ochranu zdravé pleti. Jejich cílem je být zákaznicky a konkurenčně orientovaná firma fungující nejen v Evropě, ale i na celém světě s cílem vyrábět a prodávat značkové výrobky té nejlepší kvality. Nabízí spolehlivý a dlouhodobě vysoký užitek z používání její kosmetiky. V jejím sortimentu jsou zastoupeny výrobky pleťové kosmetiky pro ženy, jako jsou například čistící pleťová mléka, tonizující vody a ochranné a vyživující krémy. BEAUTY, jakožto výrobci značky Unique je firma, která si dobře uvědomuje její ekonomikou a společenskou zodpovědnost. Chtěli by proto své zákazníky informovat o rozvoji a trendech a orientovat se především na potřeby zákazníků. Vědí, že zavádění nových technologií, využívání nových trendů ve světě její konkurence a neustále zvyšování kvalifikace všech pracovníků firmy, je zárukou k prosazení jejich výrobků mezi konkurenčními firmami. V budoucnu by se chtěli stát významným výrobcem kosmetiky a při využití jejich schopností a výrobního potenciálu oslovit co nejširší vrstvy našich zákaznic..."
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
Další práce od tohoto autora | ||
---|---|---|
1. | Hospodářská soutěž a etika podnikání | 531x |
2. | Význam rétoriky a umění přesvědčivě komunikovat a vystupovat v profesním životě manažera | 454x |
3. | Postavení Číny ve světové ekonomice | 319x |
4. | Marketingový projekt - Výroba pleťové kosmetiky Unique | 280x |
5. | Manipulace | 141x |
6. | Veřejná správa | 141x |
7. | Alkoholová a nealkoholová toxikománie u mládeže | 125x |
8. | Dysharmonický vývoj osobnosti dítěte v dysfunkční rodině | 110x |
9. | Dopravní výchova v ČR | 102x |
10. | Tomáš Baťa | 98x |
Zaregistrujte se a dostávejte nejlepší nabídky jako první.