Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Ministrategie restaurace a herny Brooklyn

Ministrategie restaurace a herny Brooklyn

Kategorie: Podniková ekonomika

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Tato práce se zabývá analýzou a prognózou okolí podniku. Věnuje se průzkumu trhu, marketingovému mixu, i analýze regionu. Uvádí analýzu systému hospodaření, SWOT analýzu, a formulaci specifických předností podniku. Zamýšlí se nad vizí ideálního podniku a formulací vrcholových strategických cílů. Zmiňuje hlavní strategické operace, finanční rozvahu, i ekonomické hodnocení.

Obsah

1.
Analýza a prognóza okolí podniku
1.1.
Analýza trhu
1.2.
Průzkum trhu
1.3.
Marketingový mix
1.4.
Analýza regionu
1.5.
Analýza systému hospodaření
2.
Analýza silných a slabých stránek podniku
3.
Formulace specifických předností podniku
4.
Vize ideálního podniku
4.1.
Vymezme základní typy strategie
4.2.
Délka strategického období
4.3.
Organizace
5.
Formulace vrcholových strategických cílů
5.1.
Poptávka
5.2.
Rozvoj HIM A NIM
5.3.
Pracovní kolektiv
6.
Hlavní strategické operace
7.
Finanční rozvaha projektu
7.1.
Specifikace potřeb
8.
Ekonomické hodnocení
8.1.
Příjmy
8.2.
Výdaje
9.
Příloha

Úryvek

"Analýza trhu

Při výběru předmětu činnosti jsme se rozhodovali mezi těmito dvěma variantami:
-samoobslužná prodejna s širokým sortimentem potravinového a drogistického zboží
-restaurace a herna

Na trhu se v roce 1998 začaly uplatňovat sítě supermarketů a hypermarketů v našem okolí, zejména MAKRO, KAUFLAND, BILLA, SEZAM, atd.Tento trend se začal odrážet na konkurenceschopnosti malých a středních samoobslužných prodejen.
Na základě níže uvedeného průzkumu trhu, jsme zjistili, že naopak restaurace a herny jsou v této okrajové části města žádané. Konkurence v této okrajové části města je téměř nulová. Vyskytují se zde pouze pivnice, občerstvovací stánky, či snack-bary. Proto jsme jako předmět činnosti zvolili provozování restaurace a herny v jednom.

Průzkum trhu

Rozhodli jsme se při průzkumu použít poštovní formu. Nechali jsme si vytisknout dotazníky, které jsme rozeslali do schránek občanů v blízkém okolí naší potenciální restaurace. Prostřednictvím dotazníků jsme zjišťovali požadavky lidí na novou restauraci a hernu. Zkoumali jsme, zda kromě restaurace uvítají také vznik nové herny.
Na základě tohoto průzkumu, kdy jsme zjistili, že obyvatelé upřednostňují restauraci s hernou, jsme se rozhodli vypracovat marketingový mix.

Marketingový mix

Tento mix se skládá za 4 částí:

1. Product (výrobek)
U naší restaurace jde o tyto služby:
-pohostinství s podáváním hotových, ale pouze minutkových jídel
-podávání velkého sortimentu jak alkoholických tak i nealkoholických nápojů
-moderní herna s vybavením kulečníků, billiárů, šipek a stolního fotbalu
-na přání dotazovaných lidí bude v restauraci a herně umístěn JU-BOX

2. Price (cena)
Stanovení cen služeb je složitý proces, protože cena je ovlivněna vnějším prostředím, ale i vnitřními podmínkami firmy. Při stanovení cen nápojů, minutkových jídel a poskytovaných služeb bereme v úvahu naše celkové náklady, požadavky trhu, vliv případné konkurence a dosažení kladného výsledku hospodaření.

3. Promotion (propagace,reklama)
Před otevřením podniku využijeme ve dvouměsíčním předstihu možnosti reklamy v rádiu, novinách a na internetu. Při pořádání mimořádné akce budeme informovat zákazníky pomocí reklamních letáčků.
Pro naše zákazníky jsme připravili výhodnou stimulaci ve formě měsíčních turnajů, které se budou konat v herně podniku. Hlavní výhrou bude možnost bezplatně používat vybrané herní vybavení po dobu 1 večera."

Poznámka

Tato práce obsahuje tabulky. Čistého textu v práci je cca 10,5 strany.

Vlastnosti

Náhled

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 45 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 38 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 630 kreditů (=35Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 1,70€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera453
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 1,70€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse