Obsah
2. | Představení společnosti ŠKODA Auto
|
a) Historie ŠKODA Auto
b) Filozofie
c) Vize
d) Poslání
e) Cíle
3. | Analýza současného stavu automobilky
|
4. | Analýza makroprostředí pro firmu ŠKODA Auto
|
a) Demografické prvky
b) Ekonomické trendy
c) Politické právní
d) Přírodní zdroje
e) Technologické prvky
f) Sociálně kulturní
5. | Externí analýza - Porterova analýza konkurenčních sil
|
a) Konkurence uvnitř odvětví
b) Nová konkurence
c) Konkurence na straně dodavatelů
d) Hrozba náhradních výrobků nebo služeb
e) Zákazníci
6. | Interní analýza – SWOT analýza
|
a) Silné stránky automobilky
b) Slabé stránky automobilky
c) Příležitosti automobilky
d) Hrozby pro automobilku
a) Vývoj výsledku
b) Rozvaha a finanční ukazatele
c) Výhled
8. | První strategie - Penetrace na nové trhy
|
a) Prognóza vývoje okolí organizace
b) Doporučená strategie a taktika
9. | Druhá strategie - Marketingová strategie
|
a) Prognóza vývoje okolí organizace
b) Doporučovaná strategie a taktika
10. | Třetí strategie - Vstup do nové třídy automobilů
|
a) Prognóza vývoje okolí organizace
b) Doporučená strategie a taktika
13. | Použité informační zdroje
|
Úryvek
"První strategie – Penetrace na nové trhy
Prognóza vývoje okolí organizace
V minulých letech jsme se setkali se stagnací v prodeji automobilů. Tato stagnace automobilového průmyslu se projevila především u nás (bylo prodáno 32.475ks), v Polsku (propad o 33,5% vlivem dovozu „ojetých“ vozů ze západní Evropy), na Slovensku (prodáno 10.301ks), tedy ve střední Evropě. Celkově v region střední Evropa (bez ČR) došlo k poklesu o 21,7%. Nové útočiště pro odbyt si automobilka našla na Balkánském poloostrově, východní Evropě, Blízkém východě či Asii. Ve východní Evropě bylo zákazníkům dodáno celkem 19 672ks vozů (nárůst o 45%) - Rusko zvýšení prodeje o 42,2%, Ukrajina 22,3%, pobaltské země kde je další potenciál do budoucna. V těchto zemích se začíná rozvíjet tržní prostředí a tím pádem se zde projevuje zvýšená poptávka po mobilitě obyvatelstva – tedy poptávka po nákupu automobilů.
Rozmach ve východní Asii přivedl automobilku k myšlence vybudovat zde nový komplex pro uspokojování potřeb nových zákazníků v tomto regionu. Tato myšlenka se v porovnání s přepravou hotových automobilů stala tak aktuální a cenově výhodná, nejen v poměru prodaných vozů, nízkých výrobních nákladů či mzdových nákladů, že došlo v období 2004 -2005 k realizaci tohoto projektu. Dne 12.11. 2005 byla slavnostně otevřena za přítomnosti prezidenta České republiky Václava Klause ve městě Aurangabád nová výrobní hala.
Doporučovaná strategie a taktika
Škoda auto by se měla zaměřit na kontinuální posilování pozice na jednotlivých trzích na základě individuálně přizpůsobených odbytových strategií. Dále by se měly rozvíjet důležité trhy v Evropě a Asii. V klíčových regionech západní a střední Evropy by se společnost měla zaměřit především na další zkvalitnění distribuce, prodeje a služeb. (Zvýšení prodeje především ve Skandinávie o 34% , v Německu o 9%,, Maďarsku o 17%). Ve východní Evropě a Asii je cílem urychlit proces zavedení značky na perspektivních trzích.
Jedním ze záměrů Škoda Auto pro budoucí období by mělo být rozšíření působení na zahraničních trzích, hlavně v zemích s rostoucím ekonomickým potenciálem (Indie – navýšení o 300%, z 4.317 vozů na 17.000 prodaných vozů).
Vhodným taktickým tahem pro automobilku je zavedení nového Centra pro výrobu rozložených vozů, které bude sloužit pro zajištění přípravy a expedice vozů určených pro tyto destinace. Cílem je vytvoření kvalitního zázemí pro nově se rozvíjející závod v Indii a posílení tržní podílu na automobilovém trhu."
Poznámka
Práce je doplněna i o obrázky. Statistické údaje jsou dostupné na internetu. Práce má kvalitné seznam použitých pramenů.
Vlastnosti
Číslo práce: | 7606 |
---|
Autor: | Killov - |
Typ školy: | VŠ |
Počet stran:* | 13 |
Formát: | Nezadáno |
Odrážky: | Nezadáno |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ano |
Použitá literatura: | Ano |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2005 |
Počet stažení: | 644 |
Velikost souboru: | 539 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
Náhled
STÁHNOUT PRÁCI
-
SMS platba (ČR) 45 Kč
Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199
Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
- Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
- Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
- Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
- Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky Vodafone:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
- Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
- Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
- Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
- Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
Nápověda pro zákazníky T-mobile:
- Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
- Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
- Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
- Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
- Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
- Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
- Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
- V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
-
Platit kartou 38 Kč
Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"
Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.
Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".
Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.
-
Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
-
SMS platba (Slovensko) - 1,70
Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
Zašlete SMS zprávu ve tvaru:
SEMmezera7606
- na telefonní číslo: 8877
Cena jedné SMS je 1,70 včetně DPH.
Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS.
Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je
použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
Důležité informace:
Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s
Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete
přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy
najdete zde nebo kontaktujte
naší podporu.