Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Analýza přímého bankovnictví

Analýza přímého bankovnictví

Kategorie: Internet

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: Vysoká škola ekonomická v Praze Fakulta financí a účetnictví, Praha 3

Charakteristika: Seminární práce z předmětu Obchodování na Internetu popisuje služby přímého bankovnictví 11 bank působících v České republice. Uvádí informace o poskytovaných službách, poplatcích za služby, požadavcích na vybavení a účet, zabezpečení, podpoře uživatelů a dalších parametrech přímého bankovnictví prostřednictvím jednotlivých nabízených kanálů.

Obsah

1.
Úvod
1.1
Postup práce
1.2
Výsledky práce
2.
Výběr bank
3.
Česká spořitelna, a.s.
3.1
Komunikace prostřednictvím telefonu
3.1.1
Poskytované služby:
3.1.2
Poplatky
3.1.3
Požadavky na vybavení
3.1.4
Požadavky na účet
3.1.5
Zabezpečení
3.1.6
Pomoc uživatelům
3.1.7
Časová a místní omezení
3.1.8
Složitost zřízení
3.2
Komunikace prostřednictvím GSM
3.2.1
GSM banking
3.2.2
SMS Sporotel
3.3
Komunikace prostřednictvím WWW
3.4
Komunikace prostřednictvím klientské aplikace na vlastním PC
3.4.1
Služby:
3.4.2
Poplatky
3.4.3
Požadavky na vybavení
3.4.4
Požadavky na účet
3.4.5
Zabezpečení
3.4.6
Pomoc uživatelům
3.4.7
Časová a místní omezení
3.4.8
Složitost zřízení
4.
Československá obchodní banka
4.1
Komunikace prostřednictvím telefonu
4.1.1
Poskytované služby
4.1.2
Poplatky za služby
4.1.3
Požadavky na vybavení
4.1.4
Požadavky na účet
4.1.5
Zabezpečení
4.1.6
Pomoc uživatelům
4.1.7
Prostorová a časová omezení
4.1.8
Složitost zřízení
4.1.9
Rychlost provedení transakce
4.2
Komunikace prostřednictvím klientské aplikace
4.2.1
ktere sluzby se daji jejim prostrednictvim provozovat
4.2.2
Poplatky
4.2.3
Požadavky na vybavení
4.2.4
Požadavky na účet
4.2.5
Zabezpečení
4.2.6
Pomoc uživatelům
4.2.7
Prostorová a časová omezení
4.2.8
Složitost zřízení
4.2.9
Rychlost provedeni transakce
5.
Deutsche bank
5.1
Electronic banking – program „db-direct“
V současné době jsou aktivní moduly Informace o kontech, Platby a Správa systému.
5.1.1
Poplatky za služby
5.1.2
Požadavky na zařízení:
6.
Expandia banka
6.1
Komunikace prostřednictvím telefonu
6.1.1
Poplatky
6.1.2
Nabízené služby
6.1.3
Pomoc uživatelům
6.2
Komunikace prostřednictvím faxu
6.2.1
Poplatky za služby
6.2.2
Pomoc uživatelům
6.3
Komunikace prostřednictvím GSM
6.3.1
Tradiční SIM karty
6.3.2
SIM toolkit
6.4
Komunikace prostřednictvím WWW
6.4.1
Poskytované služby
6.4.2
Obtížnost zřízení
6.4.3
Požadavky na zařízení
6.4.4
Bezpečnost
6.4.5
Poplatky za služby
6.4.6
Obtížnost zřízení
6.5
Poplatky za operace (všechny komunikační kanály)
7.
HypoVereinsbank
7.1
Komunikace prostřednictvím klientské aplikace
7.1.1
Provozované služby
7.1.2
Požadavky na vybavení
7.1.3
Zabezpečení
8.
Investiční a poštovní banka
8.1
Komunikace prostřednictvím klientské aplikace
8.1.1
Poskytované služby
8.1.2
Zabezpečení
8.1.3
Požadavky na účty
8.1.4
Rychlost provedení transakcí
8.1.5
Požadavky na vybavení
8.1.6
Podpora uživatelů
8.1.7
Poplatky za služby
8.2
Komunikace prostřednictvím GSM
8.2.1
Nabízené služby
8.2.2
Požadavky na vybavení
8.2.3
Požadavky na účet
8.2.4
Zabezpečení
8.2.5
Zřízení služby
9.
Komerční banka
9.1
Komunikace prostřednictvím klientské aplikace
9.1.1
Nabízené služby
9.1.2
Poplatky za služby
9.1.3
Požadavky na vybavení
9.1.4
Zabezpečení
9.1.5
Obtížnost zřízení
9.1.6
Doba provedení transakce
9.2
Komunikace prostřednictvím telefonu
9.2.1
Nabízené služby
9.2.2
Poplatky za služby
9.2.3
Prostorové a časové omezení
9.2.4
Požadavky na účet
9.2.5
Zabezpečení
10.
První městská banka
10.1
Komunikace prostřednictvím klientské aplikace
10.1.1
Poskytované služby
10.1.2
Poplatky za služby
10.1.3
Požadavky na vybavení
10.1.4
Omezení na účty
10.1.5
Prostorové a časové omezení
10.1.6
Doba vyřízení transakce
11.
Raiffeisenbank
11.1
Komunikace prostřednictvím klientské aplikace
11.1.1
Poskytované služby
11.1.2
Poplatky za služby
11.1.3
Požadavky na vybavení
11.1.4
Požadavky na účet
11.1.5
Zabezpečení
11.2
Podpora uživatelů
11.2.1
Prostorová a časová omezení
11.2.2
Obtížnost zřízení
12.
Union banka
12.1
Komunikace prostřednictvím klientské aplikace
12.1.1
Poskytované služby
12.1.2
Poplatky za služby
12.1.3
Požadavky na vybavení
12.1.4
Zabezpečení
12.1.5
Rychlost provedení transakce
12.1.6
Podpora zákazníka
12.1.7
Prostorové a časové omezení
12.1.8
Požadavky na účet
12.2
Komunikace prostřednictvím telefonu
12.2.1
Nabízené služby
12.2.2
Poplatky za služby
12.2.3
Požadavky na účet
12.3
Seznam kontaktních pracovníků
13.
Živnostenská banka
13.1
Komunikace prostřednictvím telefonu
13.1.1
Poskytované služby
13.1.2
Poplatky za služby
13.1.3
Nároky na vybavení
13.1.4
Požadavky na účet
13.1.5
Zabezpečení
13.1.6
Pomoc uživatelům
13.1.7
Prostorová a časová omezení
13.1.8
Rychlost provedení transakce
13.1.9
Obtížnost zřízení
13.2
Komunikace prostřednictvím klientské aplikace
13.2.1
Poskytované služby
13.2.2
Poplatky za služby
13.2.3
Požadavky na účet
13.2.4
Zabezpečení
13.2.5
Pomoc uživatelům
13.2.6
Prostorová a časová omezení
13.2.7
Obtížnost zřízení pro klienta
13.2.8
Rychlost provedení transakce
13.3
Komunikace prostřednictvím www
13.4
Další možnosti (např. telex)

Úryvek

"3. Česká spořitelna, a.s.
Centrála Budějovická tel. 61071111, 0800/129129
O přímém bankovnictví
Uvažuje se o zavedení Internetbankingu (prostřednictvím www nebo jiné služby Internetu).
Počet uživatelů: homebanking a GSMbanking využívá v současnosti cca 5% klientů.
Všechny obraty jsou zaúčtovány až při denní uzávěrce - pracovní den 18.00 (to znamená, že kdy klient zadá příkaz v pátek v 19 hodin, bude vzato v potaz až v pondělí při uzávěrce v 18.00 – do denní uzávěrky je možno též příkaz zrušit)
3.1 Komunikace prostřednictvím telefonu
Tónovou volbou procházení menu a zadávání příkazů, v pracovní dny možnost přepojení na operátora. Služba se nazývá Sporotel.
3.1.1 Poskytované služby:
 informace o zůstatku na sporožirovém účtu
 jednorázový příkaz k úhradě
 trvalý příkaz k úhradě
 aktuální informace (informace o změnách prováděných v ČS – nahrávka, o jejich „aktuálnosti“ bych víc než pochyboval)
 zrušení příkazu k úhradě
 změna bezpečnostního hesla (PINu)

3.1.2 Poplatky
 Založení (resp. instalace klienta na PC) 3000,-
 měsíčně až 200,- (nebyli schopni odpovědět dle jakého klíče je výše tohoto poplatku určována)
 za účetní položku 1,50 Kč ((+2Kč, jestliže jde o převod mimo Českou spořitelnu – clearing ČNB)
 (účetní položkou rozuměj provedení jednorázového či trvalého příkazu k úhradě, tzn. odchod peněz z účtu)

3.1.3 Požadavky na vybavení
Telefon s tónovou volbou.
3.1.4 Požadavky na účet
Zřizuje se ke sporožirovým účtům.
3.1.5 Zabezpečení
Tel. 02+61090119
Zadávání telebankingového čísla (sedmimístné) a PINu (4místný – nesouvisí s PINem bankovní karty) při přihlašování do systému
3.1.6 Pomoc uživatelům
Tel. 02+61090119 (pro klienty se sjednanou službou Sporotel), tel. +02+61090118 (pro klienty, kteří ještě nemají sjednánu službu SPOROTEL) - možnost přepojení na živého operátora v pracovní dny 8-18 hod
3.1.7 Časová a místní omezení
Služba je poskytována nonstop.
SPOROTEL – sporožirový účet možno mít uzavřený kdekoli, volá se pražské telefonní číslo 61030119."

Poznámka

Součástí práce jsou tabulky o rozsahu cca 4 stran.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 30 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 30 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 25 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 450 kreditů (=25Kč).
  4. Platit převodem z ČSOB a Poštovní spořitelny, službou PaySec 25 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Rychle, bezpečně a pohodlně.
    Zaplatit za tuto práci přes PaySec >>> Kliknutí na odkaz Vás přesměruje do platebního rozhraní
    Kliknutím na ikonku Vás přesměrujeme do platebního systému, kde si vyberete převod z ČSOB, Poštovní spořitelny nebo platbu PaySec
  5. SMS platba (Slovensko) - 1,20€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera26098
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 1,20€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou, PaySecem nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse