Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Ideální banka

Ideální banka

Kategorie: Banky

Typ práce: Eseje

Škola: Univerzita Hradec Králové Fakulta informatiky a managementu, Hradec Králové III

Charakteristika: Přehledně strukturovaná esej se zamýšlí nad tím, jak by měla vypadat ideální banka z pohledu zákazníka. Popisuje její vlastnosti a nabídku služeb a produktů od přístupu ke klientům přes parametry pobočky po internetové bankovnictví nebo poplatky.

Obsah

1.
Úvod
2.
Důvěra klientů
3.
Komunikace se zákazníky
4.
Zájem o klienty
5.
Kontaktování klienta prostřednictvím bankovního poradce
6.
Pobočka
7.
Internetové bankovnictví
8.
Internetové stránky
9.
Poplatky
10.
Závěr

Úryvek

"Je v dnešní době možné, aby existovala ideální banka pro všechny? Myslím, že většina lidí by na tuto otázku odpověděla záporně. Ideální banka by měla vyhovět požadavkům a představám každého z nás a umět přizpůsobit své služby dle individuálních přání klientů. Je možné, aby taková banka mohla v dnešním světě fungovat? Většina z nás se asi shodne, že tato banka by dříve nebo později zkrachovala.
Jak by tedy měla vypadat ideální banka, která by uspěla v široké konkurenci a starala se o spokojenost klientů?

Mezi nejdůležitější vlastnosti takové banky by měla být důvěra klientů. Tímto si představuji, že banka nebude potencionální klienty lákat nepravdivými informacemi a reklamami. Pokud se klient bude zajímat o nějaký produkt nebo službu banky, měly by mu být poskytnuty všechny informace. Nemělo by se tedy stát, že si klient zřídí účet v domnění, že jeho vedení je zdarma a po obdržení prvního výpisu z účtu zjistí, že tomu tak není. Jak jsme zvyklí, většina reklamních spotů bank, nás láká na nepravdivé informace. Člověk by neměl mít pocit, že se ho banka snaží nachytat nebo okrást z důvodu jeho neznalosti nebo neinformovanosti. Banka by měla hlavně dbát na kvalitu svých produktů, aby měla větší šanci získat klienty. Dle mého názoru je nejlepší reklamou banky spokojený klient.
Do důvěry samozřejmě patří i zkušenosti a tradice banky. Banka s delší tradicí a více zkušenostmi má větší šanci u klientů na úspěch. Taková banka by se měla tyto deviza snažit co nejvíce prodat a ukázat lidem. Myslím, že tyto dvě věci jsou velmi důležité pro klienta při výběru banky. Banka působí na klienty důvěryhodněji, pokud má dlouholetou tradici bez problémů.

Jak by měla ideální banka komunikovat se zákazníky? Pokud klient komunikuje se zaměstnancem banky, měl by mít pocit, že pracovník rozumí tomu, co dělá. Zaměstnanci banky by měli být pravidelně školeni tak, aby mohli pomoci klientovi vybrat produkt nebo službu, která je pro něj nejvýhodnější a mohli mu podat dostatek informací o daném produktu nebo službě. Klient pak bude mít k bance větší důvěru, pokud si bude jist, že mu zaměstnanec podal všechny důležité informace a že mu doporučil produkt, který je pro něj opravdu výhodný. S bankovními službami by měl zaměstnanec banky zákazníkovi dále nabídnout i jednoduchou finanční analýzu včetně návrhu na optimalizaci jeho výdajů.

Myslím, že v dnešní době, kdy nás lákají samé nepravdivé reklamy, raději lidé dají na doporučení banky od známého než na právě tyto reklamy. Banka tedy může získat nové zákazníky na doporučení od klientů, kteří byli spokojeni s komunikací zaměstnanců banky. Ideální banka musí stát o každého klienta a každý klient pro ni musí být důležitý bez ohledu na to, jaký je jeho příjem a jaké má požadavky a přání.

Banka by dále měla kontaktovat klienta prostřednictvím bankovního poradce v případě nějakého problému. Bohužel tomu tak ve většině případů není. Banka by například měla kontaktovat klienta v případě neprovedené neprovedeného inkasa, které není odečteno z účtu z důvodu překročení limitu inkasa nebo v případě nedostatečného zůstatku na účtu. Klienta by přitom v takovýchto případech stačilo upozornit pomocí SMS zprávy a on by pak mohl situaci řešit dřív, než by mu mohly vzniknout nějaké problémy v podobě upomínky nebo penále za pozdní platbu. Je jasné, že toto nelze asi aplikovat ve všech případech, ale banky by se podle mě měly pokusit zavést alespoň v těch častých případech. Banky se snaží více zvýšit svůj zisk, než aby snažily o spokojenost klienta. Myslím, že každý klient by ocenil od banky lepší komunikaci."

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 15 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 15 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 180 kreditů (=10Kč).
  4. Platit převodem z ČSOB a Poštovní spořitelny, službou PaySec 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Rychle, bezpečně a pohodlně.
    Zaplatit za tuto práci přes PaySec >>> Kliknutí na odkaz Vás přesměruje do platebního rozhraní
    Kliknutím na ikonku Vás přesměrujeme do platebního systému, kde si vyberete převod z ČSOB, Poštovní spořitelny nebo platbu PaySec
  5. SMS platba (Slovensko) - 0,60€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera25419
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 0,60€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou, PaySecem nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse