Seminarky.cz > Diplomky, bakalářky > Absolventské práce > > Marketing cestovní kanceláře - absolventská práce

Marketing cestovní kanceláře - absolventská práce

Kategorie: Marketing, Cestovní ruch - teorie

Typ práce: Absolventské práce

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce se zabývá marketingem cestovní kanceláře. Její výsledek směřuje k podtvrzení či vyvrácení hypotézy o úspěchu nové cestovní kanceláře na Kladensku. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na využití marketingu v cestovní kanceláři, trh, marketingový výzkum, marketingový mix a koordinaci marketingových činností. Praktická část sleduje průzkum trhu. Vyhodnocuje dotazník z hlediska charakteristiky respondenta, cestovní kanceláře, služeb cestovní kanceláře a zájezdů. Rozebírá rozhodnutí o marketingovém mixu, a to stanovením produktu, ceny, distribučních cest a komunikace. Nechybí shrnutí a zhodnocení problematiky. Práce

Obsah

1.
Teoretická část
1.1.
Využití marketingu v cestovní kanceláři
1.1.1.
Co chce marketing
1.1.2.
Charakteristika služeb
1.1.3.
Zákazníci
1.2.
Trh
1.2.1.
Trh a jeho členění
1.2.2.
Segmentace trhu
1.3.
Marketingový výzkum
1.3.1.
Definice marketingového výzkumu
1.3.2.
Metody marketingového výzkumu
1.3.3.
Proces marketingového výzkumu
1.4.
Marketingový mix
1.4.1.
Produkt
1.4.2.
Cena
1.4.3.
Distribuční cesty
1.4.4.
Komunikace
1.5.
Koordinace marketingových činností
2.
Praktická část
2.1.
Průzkum trhu
2.2.
Vyhodnocení dotazníku
2.2.1.
Charakteristika respondenta
2.2.2.
Charakteristika cestovní kanceláře
2.2.3.
Charakteristika služeb cestovní kanceláře
2.2.4.
Charakteristika zájezdů
2.3.
Rozhodnutí o marketingovém mixu
2.3.1.
Stanovení produktu
2.3.2.
Stanovení ceny
2.3.3.
Stanovení distribučních cest
2.3.4.
Stanovení komunikace
3.
Zhodnocení problematiky

Úryvek

"8 ROZHODNUTÍ O MARKETINGOVÉM MIXU

8.1 Stanovení produktu
Na základě výsledků z výzkumu jsem se rozhodla nabízet zájezdy zaměřené na aktivní dovolenou. Lidé preferují cyklistiku a pěší turistiku a myslím, že nejlepší země na tyto zájezdy jsou Francie, Rakousko, Slovinsko, Rumunsko a samozřejmě Česká Republika. Součástí zájezdů by byla doprava, zajištění ubytování ve vlastních stanech, snídaně, základní pojištění, služby průvodce a možná i nějaké další služby.

Určitě bych nechtěla zapomenout na děti a seniory, takže několik zájezdů by bylo přizpůsobeno jejich požadavkům a potřebám. To znamená zajištění kratších výletů s možností častého odpočinku a návštěvou zajímavých a významných míst. Zájezdy by byly hodně flexibilní, aby si každý účastník mohl najít to, co ho zajímá a aby nebyl svázán celodenním jednotným programem.

Další zájezdy bych zaměřila na lyžování a vodní turistiku. Tyto dvě oblasti bych směřovala hlavně do zahraničí, jelikož si myslím, že lidé si lyžování a vodní turistiku na našem území dokážou zařídit sami, bez pomoci CK. A pro ty, kteří to nedokáží, je na našem území dostatek CK, které jim tyto služby nabídnou. Například podél větších řek u nás, je mnoho reklamy s nabídkou kompletního zajištění zájezdu při splutí řeky.

Přidání další nabídky zájezdů bych nechala na pozdější dobu, abych měla v záloze nějaké zájezdy, které mi v budoucnu přitáhnou další zákazníky a zároveň udrží ty stálé. Byly by to hlavně adrenalinové sporty a rozšíření destinací na jižní Ameriku, Austrálii a třeba i Asii. Tyto destinace by samozřejmě byly podmíněny tím, že by byla má CK úspěšná a tím pádem bych si mohla dovolit zajišťovat zájezdy tohoto typu.
8.2 Stanovení ceny
Rozhodnutí o stanovení ceny není nikdy jednoduchou záležitostí. Pokud bych ji stanovila příliš vysoko, nikdo by mých služeb nevyužíval a naopak pokud bych ji stanovila příliš nízko, nemusela bych dostatečně pokrýt své náklady. Proto by mým rozhodujícím faktorem pro stanovení ceny byla konkurence. Nejprve bych porovnala ceny okolních CK a poté také ceny CK nabízejících podobné zájezdy. Nejznámější CK v Praze nabízející aktivní dovolenou je Adventura a v Brně Kudrna. Pokusila bych se stanovit nějaký rozumný kompromis, abych neodradila zákazníky hned v počátcích založení CK."

Poznámka

Práce obsahuje tabulky a grafy a schéma. Dotazník není její součástí.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 15 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 15 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 180 kreditů (=10Kč).
  4. Platit převodem z ČSOB a Poštovní spořitelny, službou PaySec 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Rychle, bezpečně a pohodlně.
    Zaplatit za tuto práci přes PaySec >>> Kliknutí na odkaz Vás přesměruje do platebního rozhraní
    Kliknutím na ikonku Vás přesměrujeme do platebního systému, kde si vyberete převod z ČSOB, Poštovní spořitelny nebo platbu PaySec
  5. SMS platba (Slovensko) - 0,60€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera10768
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 0,60€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou, PaySecem nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse