Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Marketing na světových univerzitách

Marketing na světových univerzitách

Kategorie: Marketing, Pedagogika

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce se zaměřuje na marketing na významných světových univerzitách. Nejprve stručně charakterizuje, co je a co není marketing. Poté popisuje průběh vyučování marketingu, cíle výuky, způsob studia a hodnocení studentů na New York University, State University of New York, University of Washington, Universität Bonn, Zicklin University.

Obsah

1.
Úvod - OBECNÝ význam marketingu
1.1
Minulost a přítomnost vyučování marketingu
1.2
Marketing na VŠ dnes (VŠE, UK)
1.3
Second life a vysoké školy
2.
State university of New York - Seminar in marketing management
3.
New York University – Introduction to marketing
4.
University of Washington – Marketing for Information Professionals
5.
Universität Bonn - Marketing – Kommunikation
6.
Zicklin School of Business – Baruch College/CUNY, Internet Marketing and Global Business
7.
Závěr
7.1
Co si myslíte, že by mohlo být nejzajímavější?

Úryvek

“Zicklin School of Business – Baruch College/CUNY
- Internet Marketing and Global Business
Cíle kurzu:

Tento kurz je zaměřen na dvě hlavní oblasti: Internet Marketing a Global Business (globální obchod) a jejich propojení.
Výuka se zaměřuje na měnící se sociální a obchodní prostředí, čerpajíce hodně z Friedmanovy knihy. Ke studování vývoje a zrání Internetového Marketingu je k dispozici jak učebnice, tak na živé příklady z praxe, zejm. návštěvy web-stránek.
Studenti se pokoušejí zhodnotit globální strategii a produktové inovace na základě studia knihy Blue Ocean Strategy, která dává nový pohled na to, jak by výrobci měli vyvíjet nový produkt a hledat jeho uplatnění na trhu konkurence, zejm. tam, kde dosud konkurence neexistuje.
Tento pohled na „otevřený svět“, nové pochopení nejlepších praktik Internetového Marketingu a na novou strategii, jak nabídnout zákazníkům to, co chtějí, umožní nám lépe se orientovat v marketingu na prahu 21. století.

Struktura kurzu
Jak používat Internet v obchodě a jak se nová media podílejí téměř denně na marketingových rozhodnutích.
Většina současných učebnic a studijních případů je již zastaralá. V době neustálého přívalu nových podnětů výuka začíná denním přehledem on-line médií, obchodních novin, kabelových sítí a hlavního vysílacího času médií.
- Na nich mají studenti možnost zkoumat a pozorovat změny globálního trhu, vznik nových médií a nejlepší marketingové praktiky těchto médií, které se objeví.

Zadané úkoly se týkají každé hodiny, proto je každá hodina zahájena diskusí o nových podnětech z médií.
- Do diskuse se zapojí celá třída.
- Pracovní prostředí je živé než cíleně strukturované a studenti musí být připraveni na
příspěvky do diskuse na každé hodině.
- Prostřednictvím studií Harvard Business School a dalších se zkoumají „Nejlepší praktiky Internetu“, úkaz Googlu, iPodů aj. a probíhají diskuze o jejich významu v rozvíjejících se propojených marketingových strategiích, které odpovídají dnešnímu globálnímu trhu.

Tento kurz končí semestrálním skupinovým projektem, v němž se studenti ztotožní s marketingovými manažery a budou řešit konkrétní úkol.
Součástí kurzu jsou i hosté největších nezávislých společností aQuantive, UPS a Dow Jones, kteří využívají digitální marketing.

Hodnocení
- za účast – 20%
- MID term – krátká vystoupení 20% (max. 3 stránky)
- Skupinový projekt – 20%
- Případová studie – 20%
- Závěrečné hodnocení – 20%"

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 15 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 15 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 180 kreditů (=10Kč).
  4. Platit převodem z ČSOB a Poštovní spořitelny, službou PaySec 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Rychle, bezpečně a pohodlně.
    Zaplatit za tuto práci přes PaySec >>> Kliknutí na odkaz Vás přesměruje do platebního rozhraní
    Kliknutím na ikonku Vás přesměrujeme do platebního systému, kde si vyberete převod z ČSOB, Poštovní spořitelny nebo platbu PaySec
  5. SMS platba (Slovensko) - 0,60€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera16881
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 0,60€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou, PaySecem nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse