Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Microsoft CRM - jeho skladba, možnosti a využití

Microsoft CRM - jeho skladba, možnosti a využití

Kategorie: Management, Software

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce se věnuje problematice CRM (Customer Relationship Management), čili řízení vztahu se zákazníky. Je uvedena jeho charakteristika a význam v obchodní strategii podniku. Popsána je také jeho aplikační architektura, včetně nákresu všech tří částí – operační, analytické a kooperativní. Podstatná část práce je zaměřena na praktické využití CRM, přičemž je využito řešení od firmy Microsoft CRM for Microsoft Office Outlook, které mimo jiné umožňuje odesílat a spravovat e-maily, ukládat obchodní kontrakty a spravovat kalendář schůzek, aniž by se člověk musel přepínat mezi jednotlivými aplikacemi. Poslední kapitola shrnuje hlavní výhody tohoto systému.

Obsah

1.
Úvod
2.
Co je vlastně CRM a co od něj lze očekávat
2.1
Očekávání CRM
2.2
CRM a jeho definice
2.3
Aplikační architektura CRM
2.4
CRM dokonalejší služby zákazníkům?
3.
CRM v naší praxi
3.1
Zákaznický servis
4.
Možnosti a vlastnosti MS CRM 3.0
4.1
Podpora prodeje, vytváření poptávky, možnosti využití
4.2
Servis, možnosti využití
5.
Shrnutí výhod používání
6.
Literatura

Úryvek

"4. Možnosti a vlastnosti MS CRM 3.0
Jak jsme již výše uvedly, viditelnou výhodou MS CRM je možnost odesílání a spravování mailů, ukládání obchodník kontraktů a spravováni kalendáře schůzek, aniž by se muselo přepínat mezi jednotlivými aplikacemi.

V aplikaci je též možné centralizovat, veškeré informace o zákaznících, které se posléze udržují a spravují pouze na jednom místě, čímž můžeme umožnit pohled na jednotlivé zákazníky celé organizaci. Konkrétně (musíme podotknout, že se jednalo o následnou verzi MS CRM) má možnost pod svým uživatelským přístupem vytvořit jednotlivé poznámky k jednomu zákazníkovi a tím vzniká možnost předávat si zkušenosti.

K výše uvedenému se vztahuje i následné plánování jednání a schůzek. Kalendář je velmi přehledný a nedílnou součástí je i upozornění na blížící se dobu schůzky.
Microsoft CRM umožňuje vytvářet a spravovat seznamy klientů, kontaktů a obchodních tipů. Seznamy lze vytvářet pomocí vestavěné funkce pokročilého hledání nebo s použitím importu jiných zdrojů, vyzkoušené máme importy seznamu klientu z MS Excel.

Na seznam navazuje i funkce „Rychlá kampaň“, jakmile dojde k vytvoření seznamu, můžeme ihned vytvořit rychlou kampaň. Tato funkce naplánuje telefonické hovory, e-maily a schůzky pro pozdější realizaci, rozešle hromadné e-maily, vytvoří hromadnou korespondenci a faxy.
Automaticky potom sleduje odezvy a pomáhá zástupcům rozpoznat, které akce byly dokončeny a které jsou dosud otevřené.

Možnost dělení na obchodní příležitosti, probíhající obchodní transakce, či stálé smluvní vztahy, lze dohledat historii služeb zákazníkům v rámci každé schůzky. Též automatické dohledávání kompletních diskusí v rámci záznamu historie zákazníků.
Microsoft CRM nabízí přizpůsobitelný pracovní prostor s možností konfigurace pracovního prostoru, jinak řečeno každý si vybere informace, které nejčastěji používá, tím si sám zvolí profil pracovního prostoru a tím i rychlejší přístup k nejčastěji využívaným informacím.

Zdokonalená synchronizace dat pak zajišťuje úplný přístup k informacím o prodeji a službách z notebooku nebo jiného mobilního zařízení.
Velká výhoda je v možnosti přizpůsobení. Pracovníci mohou rychle měnit formuláře aplikací, datová pole, vztahy atd. a přidávat nové aktivity a objekty.
Lze téže zjednodušit pracovní postupy, díky automatizaci procesů."

Poznámka

Práce obsahuje velké množství schémat, délka čistého textu je asi 9 stran.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 45 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 38 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 630 kreditů (=35Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 1,70€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera19777
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 1,70€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse