Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Pracovní pozice manažera jakosti

Pracovní pozice manažera jakosti

Kategorie: Management, Osobnost managera

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce popisuje funkci manažera jakosti. Sleduje náplň práce, povinností, pravomocí, předpokladů a požadavků na jeho pozici. Dále se práce zabývá skladbou dne takovéhoto manažera v souvislosti s popisem jeho manažerských schopností. Následuje analýza jeho kladů i záporů s doporučením ke zlepšení. V celkovém shrnutí je objasněn i subjekt hodnotitele a jeho pozice, ze které je manažer analyzován.

Obsah

1.
Popis funkce
1.1
Úroveň managementu
1.2
Náplň práce
1.3
Pravomoci a povinnosti
1.4
Předpoklady pro pozici
2.
Pracovní den manažera
3.
Popis jeho manažerských schopností
4.
Analýza manažerských aktivit ke zlepšení
5.
Shrnutí

Úryvek

"1.1. Úroveň managementu – Pozice manažera jakosti ve výrobní divizi o 700 zaměstnancích zařazena do úrovně vrcholového managementu. Co se týče hierarchie, nad touto pozicí se nachází už jen technický a ekonomický ředitel. Tito v součinnosti s dalšímí 10 vedoucími ostatních oddělení řídí a delegují firemní strategie na širší zaměstnaneckou základnu při výrobě feritových jader za využití práškové metalurgie.

1.2. Pracovní náplň – Na této pozici je mimo jiné důležitá synergie s ostatními vedoucími dalších oddělení, neboť jakost (QM – systém) je základem firemní strategie. V tomto případě je to certifikace dle ISO/TS-16949. Manažer jakosti
( dále jen MJ ) ve své činnosti zajišťuje, zpracovává, zodpovídá:

• Za udržení QM-systému dle ISO/TS 16949
• Promítnutí požadavků z certifikačních standardů do firemní dokumentace
• Tvoří a schvaluje pravidla v systému firemní dokumentace, které platí napříč závodem a jsou jasně popsána v příslušných směrnicích
• V delegaci na své podřízené zodpovídá za správu firemní dokumentace a její archivaci
• Spravuje přehled interních a externích auditů, auditorský tým, program auditů, realizaci a cykličnost dle normy ISO/TS 16949
• Jako vedoucí oddělení, které řeší zákaznické reklamace, zajišťuje zpracovávání reklamací dle daných postupů, forem a časových horizontů Moderuje a deleguje v nominovaných týmech řešitelů reklamací povinnosti a úkoly
• Hierarchicky spravuje a podporuje kontrolní body v závodě

• Přímo řídí oddělení techniků jakosti, kteří delegují QM-systém požadavky do firemní dokumentace a výrobního prostředí pro jednotlivá spektra výrobků
• Koordinuje a konsultuje užívání nástrojů jakosti (Core tools)
• Vytváří reporting pro přehled počtu reklamací, zastavených dávek výstupní kontrolou, statusu provedených auditů, uvolněné interní dokumentace
• Zpracovává QM-review pro management
• Účastní se externích a interních management meeting, kde presentuje výsledky oddělení kvality
• Spolupracuje na řešení logisticko-kvalitativních zákaznicky orientovaných záležitostí
• Zastupuje závod při návštěvách zákazníků, zákaznických i certifikačních auditů a návštěv divizionálního vedení z DEU

1.3. Pravomoci a povinnosti – Hlavní povinnosti MJ je udržení systému jakosti dle danného certifikátu napříč závodem. Ostatní dílčí povinnosti vycházejí z pracovní náplně (1.2.). Pravomocně je manažer oprávněn reagovat pokud nutno třeba i zastavením produkce pokud zjištěno, že výrobně nebyly dodrženy zásady QM-systému dle přiděleného certifikátu. Dále je oprávněn i uvolnit interně sporné deviace v parametrech výrobků za předem daných podmínek a procedur.
Svým způsobem zastupuje firmu z hlediska dodávané kvality a morálně se účastní vztahu mezi závodem a zákazníkem."

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 15 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 15 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 180 kreditů (=10Kč).
  4. Platit převodem z ČSOB a Poštovní spořitelny, službou PaySec 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Rychle, bezpečně a pohodlně.
    Zaplatit za tuto práci přes PaySec >>> Kliknutí na odkaz Vás přesměruje do platebního rozhraní
    Kliknutím na ikonku Vás přesměrujeme do platebního systému, kde si vyberete převod z ČSOB, Poštovní spořitelny nebo platbu PaySec
  5. SMS platba (Slovensko) - 0,60€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera22950
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 0,60€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou, PaySecem nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse