Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Představení společnosti Elsin spol. s r.o.

Představení společnosti Elsin spol. s r.o.

Kategorie: Logistika, Podniková ekonomika

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce představuje společnost Elsin spol. s r.o. zabývající se záchranou dat, opravami a prodejem TFT-LCD panelů a logistickými službami. Popisuje vznik a vývoj podniku a přibližuje hlavní složky jeho činnosti. Největší pozornost věnuje logistickým službám, charakterizuje analýzy toků na příkladech různých zákazníků a také si všímá balení, clení a dopravy zboží.

Obsah

1.
Elsin
1.1.
Představení společnosti
1.2.
Myšlenka na založení společnosti
1.3.
Vývoj společnosti
1.4.
Partner společnosti
1.5.
Konkurence
1.6.
Organizační struktura
1.7.
Formy činnosti
1.7.1.
LCD repair
1.7.2.
LCD prodej
1.7.3.
Data recovery
2.
Logistické služby
2.1.
Analýza toku na příkladu záručních LCD zákazníka BOE OT
2.2.
Analýza toku na příkladu pozáruční LCD zákazníka ViewSonic
2.3.
RMA v souvislosti se zákazníkem BOE OT
2.4.
Analýza toku logistických služeb – LCD Sales
2.5.
Skladování a balení
2.6.
Celní služby
2.6.1.
Doplnění bufferu výrobcem
2.7.
Doprava

Úryvek

"1.7 Formy činnosti
Jak už vyplívá z organizační struktury (obr. č.3), základní samostatné větve činností představují:

• LCD repair (oprava LCD)
• Data recovery (záchrana dat)
• LCD sales (prodej LCD)
Žádná z těchto činností se ale neobejde bez logistických aktivit. Chod logistických aktivit souvisejících s LCD repair, Data recovery, LCD sales i samotným poskytováním logistických činností je zajišťován pracovníky administrativy a logistiky.

1.7.1 LCD repair
Elsin provádí záruční i pozáruční opravy LCD. Opravují vady jako např. poškrábaný povrch, vertikální nebo horizontální linky, vadné podsvícení a další. Elsin provádí servis LCD zejména pro výrobce LCD panelů, výrobce zařízení s LCD, servisní střediska a zanedbatelné procento tvoří individuální opravy. Většina významných zákazníků nesídlí ČR.
K procesu LCD repair a někdy též k Data recovery je potřeba prostoru označovaného clean room. Jedná se o oddělenou část pracoviště s mírným přetlakem vzduchu, kde je kladen velký důraz na čistotu prostředí. Čistotu prostředí zajišťuje vysoce účinné filtrační zařízení s technologií Hepa. Tím je zabezpečeno, že počet prachových částic v prostoru nepřesáhl stanovenou mez. Kontroly jsou prováděny laserovým čítačem částic. Vstup do clean roomu je dovolen pouze ve speciální kombinéze. Foto viz příloha B

LCD servis se skládá z těchto hlavních procesů:
Zákaznický servis: Konkrétnímu zákazníkovi je přidělen pracovník zákaznického servisu. Zákaznický servis obsahuje zéjmena sběr a realizaci požadavků zákazníka a reporting. Požadavky zákazníků se týkají i nabízených logistických služeb (RMA služby, skladování, doprava). Cílovou skupinu zákazníků tvoří výrobci LCD a evropská servisní střediska.
Příjem: Při příjmu zásilky se podle přepravních dokumentů zásilka identifikuje, kontroluje se případné poškození a udané množství (palety, krabice, jednotlivé kusy). Získané údaje se zadávají do interního systému. Tento postup je shodný s postupem při příjmu zboží ke skladování. Dále se však přijaté boxy s LCD na opravu značí žlutým štítkem (viz příloha C) z důvodu snadné identifikace.
Oprava: V prvním kroku proběhne vstupní test s verifikací RMA kódu (pokud je přidělen), v dalším kroku probíhá samotná oprava, která se skládá z několika podprocesů, dle charakteru závady. V posledním kroku následuje zátěžový test s výstupním testem kvality. Test je prováděn na LCD při provozu a obsahuje desítky parametrů ke kontrole.
Expedice: Před samotným balením a expedicí dle požadavků zákazníka proběhne čištění LCD a důkladná vizuální kontrola. LCD je umístěno do patřičného boxu případně palety, která je po dokončení označena odpovídajícímí udaji (detailní štítek viz příloha D). Zásilka je doplněna o dodací list.

Obrázek č. 3: LCD repair - procesy
Zdroj: Vlastní tvorba

V kapitole Analýza toku logistických služeb bude rozebrán konkrétní příklad poskytování logistických služeb ve vztahu oprav LCD pro dva konkrétní zákazníky (BOE OT a ViewSonic)

1.7.2 LCD prodej
Hlavní činnosti LCD prodeje zahrnují prodej nových i repasovaných LCD a prodej součástí k LCD (např. polarizační filmy, CCFL trubice).
LCD prodej se skládá z těchto fází:
Zákaznický servis: Obsahuje zéjména technickou podporu (e-mailová, telefonická i osobní komunikace se zákazníky). Cílovou skupinu zákazníků tvoří jednotliví koncoví odběratelé a česká servisní střediska.
Nákup: LCD se objednávají a dováží převážně z Asie, ojediněle ze Severní Ameriky. V případě nákupu využívá Elsin většinou logistických služeb, které nabízejí dodavatelé. Logistické služby nabízené dodavatelem jsou ve většině případů levnější a organizačně méně náročné. V rámci přepravy z některých států a v souladu s legislativou je provedeno celní odbavení (např. prostřednictvím dopravce DHL)."

Poznámka

Text se na některých místech odkazuje na přílohu a obrázky, které však nejsou součástí tohoto souboru. Práce obsahuje malé logo společnosti, které nemá vliv na celkový uváděný rozsah.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 15 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 15 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 180 kreditů (=10Kč).
  4. Platit převodem z ČSOB a Poštovní spořitelny, službou PaySec 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Rychle, bezpečně a pohodlně.
    Zaplatit za tuto práci přes PaySec >>> Kliknutí na odkaz Vás přesměruje do platebního rozhraní
    Kliknutím na ikonku Vás přesměrujeme do platebního systému, kde si vyberete převod z ČSOB, Poštovní spořitelny nebo platbu PaySec
  5. SMS platba (Slovensko) - 0,60€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera22055
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 0,60€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou, PaySecem nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse