Seminarky.cz > Studijní podklady > Zápisky z přednášek > > Propagace a reklama - výpisky

Propagace a reklama - výpisky

Kategorie: Propagace

Typ práce: Zápisky z přednášek

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Soubor výpisků z propagace a reklamy. Je zde zahrnuto celkem sedm částí.

Obsah

1.
Propagace (2 str.)
Pojem propagace – jeho význam, cíle. Nástroje propagačního mixu – reklama, publicita, podpora prodeje, osobní prodej. Zásady dobré propagace. Historický přehled – středověk, 18. a 19. století. Vývoj v ČR – REKLUB, Baťa, období 1948 – 53, 1953 – 57, 1957 až současnost. Vývoj názorů na reklamu. Historie ČTV. Reklama současnosti.

2.
Komunikační proces (7 str.)
Jak probíhá komunikace. Komunikační model. Etapy ve vývoji efektivní komunikace – identifikace cíl. posluchačů, určení cílů komunikace, formulace sdělení. Sociální komunikace – formy osobní komunikace, masová komunikace, funkce, nástroje komunikace (mimika, proxemika, haptika, posturologie, kongruence, kinezika, projevy očí, paralingvistika, úprava zevnějšku). Co si sdělujeme, jak chápat, co říkáme, postoj k posluchači. Jak si sdělujeme: nonverbální komunikace, co nejde tímto způsobem vyjádřit.

3.
Propagační prostředky a média (6 str.)
Média – členění podle lokální a psychologické působnosti, televize, rozhlas, tisk, výkladní skříň. Propagační prostředky, třídění podle působení na smysly, technické příslušnosti, podle místa, kde nás sdělení zasahují.
Komunikační prostředky – vlastnosti, inzerát, tv spot (klady a zápory, náročnost, scénář, co nabízí), r spot, plakát, obal, letáky, prospekt, katalog, brožura, transparent, diapozitiv, cenovky, popisky, dárkové předměty, vývěsní štíty, světelná a prostorová propagace, výstavní exponáty, módní přehlídky a jiné). Jak zvolit médium.

4.
Nástroje propagace – komunikační mix (5 str.)
Reklama – cíle, funkce, výběr vhodných propagačních prostředků, načasování reklamních sdělení, hodnocení účinnosti reklamy. Publicita a propagační reklama – publicita, propagace, srovnání, základní pojmy propagace – corporate identity, culture, design, image, communication, nejčastější chyby při propagaci, krizová komunikace, human relations. Podpora prodeje (výhody a nevýhody). Osobní prodej (plánování a principy).

5.
Ochranná značka a známka v propagaci (4 str.)
Vývoj a význam ochranných známek a značek. Pojem značka a ochranná značka (oz). Oz – vlastnosti a kategorie, oz nemohou být, členění podle způsobu utváření, účel, výrobní značka. Tvorba ochranné známky. Zavádění a užívání ochranných známek. Mezinárodní známková ochrana. Mezinárodní ochrana průmyslových práv. veřejnoprávní značky. Mezinárodně platné značky.

6.
Poslání výstav v propagaci (5 str.)
Vývojové etapy výstavnictví. Vývoj výstav v Československu. Mezinárodní organizace v oblasti výstavnictví. Výstava v plánu reklamní kampaně. Druhy výstav a typy expozic – výstava, expozice, veletrh. Příprava a realizace výstavy – libreto, scénář, projekt, grafické řešení, zhodnocení, současné výstavnictví. Reklamní texty.

7.
Co je a co není dovoleno v reklamě (2 str.)
§ 44 obchodního zákoníku – nekalá soutěž, hospodářská soutěž, dobré mravy soutěže, obtěžování spotřebitele. § 45 – klamavá reklama, šíření údajů. § 46 – klamavé označení. § 47 – vyvolání nebezpečné záměny. § 48 – parazitování na pověsti. § 50 – zlehčování, srovnávací reklama.

Úryvek

.

Poznámka

Kvalitní soubor výpisků.

Vlastnosti

Náhled

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 15 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 15 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 180 kreditů (=10Kč).
  4. Platit převodem z ČSOB a Poštovní spořitelny, službou PaySec 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Rychle, bezpečně a pohodlně.
    Zaplatit za tuto práci přes PaySec >>> Kliknutí na odkaz Vás přesměruje do platebního rozhraní
    Kliknutím na ikonku Vás přesměrujeme do platebního systému, kde si vyberete převod z ČSOB, Poštovní spořitelny nebo platbu PaySec
  5. SMS platba (Slovensko) - 0,60€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera4291
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 0,60€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou, PaySecem nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse