Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Strategie organizace IT, a.s.

Strategie organizace IT, a.s.

Kategorie: Management

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava Ekonomická fakulta, Ostrava 1

Charakteristika: Práce z oblasti strategického managementu představuje společnost IT, a.s., jež se zabývá telekomunikačními, hlasovými a datovými službami. Nejprve provádí SWOT analýzu, která zjišťuje její silné a slabé stránky, hrozby a příležitosti. Dále zpracovává analýzu PEST, tedy analýzu politického, legislativního, ekonomického, sociálně-kulturního a technologického prostředí. Obsahuje rovněž finanční analýzu a v poslední části navrhuje tři strategie, jejichž cílem je zvýšit tržní podíl této firmy.

Obsah

1.
Úvod
2.
Představení organizace IT, a.s.
3.
Analýza současného stavu a finanční analýza vybraného podniku
3.1.
SWOT analýza
3.2.
Vyhodnocení SWOT analýzy
3.3.
Analýza PEST
3.4.
Finanční analýza společnosti IT, a.s.
4.
Návrh strategie č. 1
5.
Návrh strategie č. 2
6.
Návrh strategie č. 3
7.
Závěr
8.
Seznam použité literatury

Úryvek

"2.1. SWOT analýza
SWOT analýza je metoda, pomoci které je možno identifikovat silné (ang: Strengths) a slabé (ang: Weaknesses) stránky, příležitosti (ang: Opportunities) a hrozby (ang: threats), spojené s určitým projektem, typem podnikání, podnikatelským záměrem, politikou (ve smyslu opatření) apod. Jedná se o metodu analýzy užívanou především v marketingu, ale také např. při analýze a tvorbě politik (policy anály sis). S jej i pomocí je možné komplexně vyhodnotit fungování firmy, nalézt problémy nebo nové možnosti růstu. Je součástí strategického (dlouhodobého) plánování společnosti.
Silné stránky společnosti můžeme definovat takto:Právní forma (S)- Akciová společnost, statutární orgány tvoří špičky v oblasti obchodního řízení, auditoři, soudní znalci a kvalifikovaní techničtí pracovníci.
• Stabilita (S2)- Firma funguje od roku 1997.
• Reference (S3)- Zákazníky jsou velké společnosti, ale i domácnosti. Více než 2 500
zákazníků, kteří odebírají část nebo celé portfolio nabízených služeb.
• Žádné platby navíc (S4)- Žádné skryté poplatky - žádné neprůhledné obchodní nabídky.
• Komfort (S5)- Pracovníci jsou k dispozici i mimo pracovní dobu, o víkendech a svátcích. Podpůrným komunikačním prostředkem je zákaznický portál, který funguje 24 hodin, 7 dní v týdnu po celý rok.
• Administrativa (S6)- Veškeré administrativní náležitosti převodů tel. linek, vyplácení závazků vyřizuje za zákazníka firma.
• Služby (S7)- Jako jediná společnost v regionu nabízí komplexní paletu
telekomunikačních služeb od připojení k internetu, přes ADSL a pevné telefonní linky, až po mobilní volání. Nově také poskytuje dodávky elektrické energie a zařazuje se tak mezi nejvýznamnější dodavatele v regionu Hranice.
• Orientace na zákazníka (S8)- Prosazuje individuální přístup k uspokojení potřeb zákazníků.
• Poradenství a servis (S9)- Připravenost stále diskutovat s klienty, zlepšovat, inovovat služby
Slabé stránky společnosti tvoří zejména:
• Působnost podniku (W1)- Firma je zaměřena převážně na distribuci v Olomouckém kraji,
• Velikost podniku (W2)- Jedná se o malý podnik s deseti zaměstnanci,
• Slabá reklamní činnost (W3),
• Poměrně vysoká nákladovost (W4).
Příležitosti společnosti lze definovat takto:"

Poznámka

Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, obor Finance, předmět Strategický management.
Práce je ve formátu Acrobat Reader (*.pdf)
Práce obsahuje několik tabulek, rozsah čistého textu je cca 13 stran.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 15 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 15 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 180 kreditů (=10Kč).
  4. Platit převodem z ČSOB a Poštovní spořitelny, službou PaySec 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Rychle, bezpečně a pohodlně.
    Zaplatit za tuto práci přes PaySec >>> Kliknutí na odkaz Vás přesměruje do platebního rozhraní
    Kliknutím na ikonku Vás přesměrujeme do platebního systému, kde si vyberete převod z ČSOB, Poštovní spořitelny nebo platbu PaySec
  5. SMS platba (Slovensko) - 0,60€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera21165
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 0,60€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou, PaySecem nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse