Seminarky.cz > Studijní podklady > Zápisky z přednášek > > Transformační marketing 1/2 – přednášky

Transformační marketing 1/2 – přednášky

Kategorie: Marketing

Typ práce: Zápisky z přednášek

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce je první částí přednášek o transformačním marketingu. Věnuje se paradigmatům transformačního marketingu v České republice. Následně rozebírá jeho metodiku zavádění a renovace.Všímá si situace před zahájením práce na projektu zavádění v organizacích, fází samotného zavádění marketingu, analýz a kontroly. Druhou závěrečnou část naleznete zde.

Obsah

1.
Paradigmata transformačního marketingu v ČR
1.1.
Úloha paradigmat
1.2.
Návrh základních paradigmat transformačního marketingu
1.3.
Vývoj marketingu v České republice po roce 1989
1.4.
Kritická sebereflexe vývoje a současného stavu marketingu v České republice
1.5.
Podmínky a úkoly příští fáze vývoje transformačního marketingu
2.
Metodika zavádění a renovace transformačního marketingu
2.1.
Situace před zahájením práce na projektu zavádění transformačního marketingu v organizacích
2.2.
Fáze zavádění marketingu
2.3.
Fáze analýz
2.3.1.
Interní analýzy (analýza personálního, informačního, organizačního a motivačního subsystému)
2.3.2.
Externí analýzy (analýzy marketingových politik)
2.3.3.
Komplexní analýzy a syntetizace analýz (analýza SWOT)
2.3.4.
Fáze stanovení cílů a formulace strategie
2.3.5.
Fáze detailního plánování
2.3.6.
Realizační fáze
2.4.
Fáze kontroly

Úryvek

"V. FÁZE DETAILNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Po kritickém zhodnocení cílů experty a všemi budoucími zainteresovanými realizátory je možné přistoupit k fázi detailního plánování.

Tato fáze spočívá v hledání cest, prostředků a způsobů k naplnění jednotlivých cílů a ve své konkrétní podobě stanovuje metodické pokyny pro:
- marketingový výzkum
- výrobkovou politiku
- sortimentní politiku
- inovační politiku
- ceny
- distribuci
- reklamu
- soutěže s konkurencí atd.

VI. REALIZAČNÍ FÁZE
Všemi předchozími fázemi jsou vytvořeny předpoklady pro realizační fázi, i když již v průběhu předchozích fází je možné uskutečnit celou řadu realizačních opatření.
Pro úspěch zavádění marketingu, pro úspěch jeho realizace je třeba, abychom pro tuto fázi projektovali signální systém, který by včas vedení upozornil na odchylky od zamýšlených cílů.
Strategický plán stejně jako podrobný plán nejsou dogmatem a je třeba plánované úkoly měnit pohotově vždy tehdy, když se změní podmínky, případně cíle činnosti.

METODIKA TRANSFORMAČNÍHO MARKETINGU

VII. FÁZE KONTROLY

Zkušenosti s projektováním marketingové kontroly a s realizací marketingové kontroly patří k těm nejmenším, které v praxi transformačního marketingu dosud máme. Nebyly vytvořeny předpoklady pro přípravu v oblasti marketingového auditu a problematika marketingové kontroly patří v literatuře k nejméně frekventované problematice.

Úsilí o nejkomplexnější charakteristiku transformačního marketingu vyžaduje, aby problém marketingové kontroly byl řešen jako samostatný úkol."

Poznámka

Část 1/2.
Jedná se o přednášky na Fakultě managementu a ekonomiky ve Zlíně, VUT Brno.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 15 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 15 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 180 kreditů (=10Kč).
  4. Platit převodem z ČSOB a Poštovní spořitelny, službou PaySec 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Rychle, bezpečně a pohodlně.
    Zaplatit za tuto práci přes PaySec >>> Kliknutí na odkaz Vás přesměruje do platebního rozhraní
    Kliknutím na ikonku Vás přesměrujeme do platebního systému, kde si vyberete převod z ČSOB, Poštovní spořitelny nebo platbu PaySec
  5. SMS platba (Slovensko) - 0,60€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera1400
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 0,60€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou, PaySecem nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse