Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Pizzerie Mexikano a její marketingová strategie

Pizzerie Mexikano a její marketingová strategie

Kategorie: Marketing, Strategický management

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce se zabývá marketingovou analýzou gastronomického podniku Mexikano v Neratovicích. V teoretické části se autor věnuje obecným pojmům marketingové strategie a koncepce. Poté vysvětluje význam SWOT analýzy a segmentace trhu. Teoretickou část uzavírají informace o konkrétní marketingové strategii této restaurace. Praktickou část tvoří popis pizzerie z hlediska umístění, zařízení a složení klientely. Následuje analýza konkurence, zákazníků a zhodnocení slabých a silných stránek podniku. Autor připojuje i své návrhy, jak zkvalitnit služby pizzerie.

Obsah

1.
Úvod
2.
Cíl práce
3.
Teoretická část
3.1
Marketing a strategie jako pojmy
3.2
Marketingová koncepce
3.3
Analýza a její podstata
3.4
Segmentace trhu
3.5
Marketingová strategie restaurantu
3.6
Dokončení marketingové strategie restaurantu
3.7
Metodika práce
4.
Praktická část
4.1
Popis pizzerie Mexikano
4.2
Analýza konkurence
4.3
SWOT analýza pizzerie Mexikano
4.4
Návrhy na zkvalitnění služeb
4.5
Analýza zákazníků
4.6
Zhodnocení práce
5.
Závěr

Úryvek

"4. Návrhy na zkvalitnění služeb
Analyzovaný podnik dopadl ve SWOT analýze poměrně dobře, ale nějaké typy na zkvalitnění služeb tu jistě spatřuji.
Nejprve by se měl opravit exteriér budovy, která je zvenčí dosti zchátralá. Takováto renovace by mohla do restaurace přivést nové zákazníky, kteří si nevybírají podle toho, co již znají, ale podle vzhledu a útulnosti budovy.
Parkovací prostor by se také po dohodě s městem dal zvětšit a upravit, aby se na něj vešlo více automobilů.
Problém s personálem jsem neanalyzovala. Do své písemné práce vkládám pouze své osobní zkušenosti, neboť jsem byla v této pizzerii zaměstnaná. Hlavním problémem této práce je abnormální vytíženost personálu (zvláště v letních měsících) a k ní nepřiměřené platové podmínky. Problém s personálem bohužel nejde vyřešit zvětšením pracovních míst, neboť kapacita podniku je schopná pojmout pouze 1 maximálně 2 servírky a 1 kuchaře. Jediným východiskem pro udržení personálu je dle mého názoru lepší platové ohodnocení.
Omezený prostor podniku by se dal vyřešit určitým typem rekonstrukce budovy. Například přistavením horního patra, zde mi však investice připadne velmi nákladná a neúčelná (obzvlášť když budova patří městu) a proto bych se raději zaměřila na teplé měsíce, kdy by nebylo špatné zákazníky nalákat na příjemné posezení venku spolu s nějakým doplňujícím programem.
Doplňující program zaměřený pro děti by mohl být například nějaký venkovní karneval, nebo každotýdenní dětská diskotéka a ve večerních hodinách by nebyla špatná nějaká živá hudba.

5. Analýza zákazníků
V této části výzkumu se zaměřím na hosty pizzerie Mexikano ve věku od 18 – 80 let. Pro analýzu zákazníků jsem zvolila dotazníkovou metodu a budu se ptát 20 častých hostů podniku na jejich spokojenost se službami, které pizzerie Mexikano nabízí.
OTÁZKY:
-Jaký je Váš celkový dojem z pizzerie Mexikano?
-Jak hodnotíte kvalitu obsluhy?
-Jak hodnotíte kvalitu nápojů a jídel?
-Je provozní doba restaurantu dostatečná?
-Jak často navštěvujete pizzerii Mexikano?
Na první dotaz odpověděli všichni respondenti, že dobrý, což je takové průměrné hodnocení.
S kvalitou obsluhy, i přes veškeré peripetie s jejím častým střídáním hodnotili všichni pozitivně.
U kvality nápojů a jídel nebyli zákazníci jednotní. 12 respondentů bylo s nápoji a jídlem spokojeno a zbylých 6 respondentů si stěžovalo na zbytečně obsáhlý jídelní lístek, který jim připadá velice nepřehledný.
Provozní doba se všem zákazníkům zdá být optimální pro pizzerii a tím pádem dostatečná.
A většina zákazníků na poslední dotaz ohledně četnosti návštěv odpověděla, že pizzerii Mexikano navštěvují obvykle jednou do týdne. 2 respondenti odpověděli obden.
Z tohoto výzkumu tedy vyplívá, že jediným nedostatkem, který častí zákazníci shledávají na pizzerii Mexikano je velmi rozsáhlý jídelní lístek, který pokud by se zjednodušil, by byl pro zákazníky příjemnější."

Poznámka

Seminární práce byla vytvořena pro předmět Marketing, Brno International Business School.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 45 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 38 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 630 kreditů (=35Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 1,70€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera20663
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 1,70€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse