Seminarky.cz > Seminárky/Referáty > > Návrh marketingové strategie firmy SMS, s. r. o., 2008–2009

Návrh marketingové strategie firmy SMS, s. r. o., 2008–2009

Kategorie: Marketing, Strategický management

Typ práce: Seminárky/referáty

Škola: nezadáno/škola není v seznamu

Charakteristika: Práce podává rozbor postavení na trhu a návrh marketingové strategie firmy SMS, s r. o., dodávající podpůrný software a hardware do zdravotnických zařízení. Vykresluje nejprve ekonomickou a personální situaci v českém zdravotnictví a potenciál prodeje vymezených produktů v tomto odvětví. Definuje cíle předložené marketingové strategie, mezi nimiž figuruje udržení dobrých vztahů se zákazníky či vyhledání strategického partnera na trhu, a charakterizuje současnou situaci firmy z hlediska prodeje, klíčových produktů i kategorií zákazníků. Práce navazuje analýzou postavení společnosti a jejích konkurentů na trhu a rozvádí doporučené marketingové cíle do strategií, úkolů a jejich harmonogramu především v oblasti komunikace a výrobků pro Českou i Slovenskou republiku v letech 2008–2009.

Obsah

1.
Úvod
1.1.
Východiska
1.2.
Celkový souhrn
1.3.
Situační analýza
1.3.1.
Předpoklad
1.3.2.
Prodej
1.3.3.
Strategické trhy
1.3.4.
Klíčové produkty
1.3.5.
Klíčové oblasti prodeje
1.3.6.
Analýza prodeje, kategorizace zákazníků
1.3.7.
Positioning SMS
1.4.
Analýza vlastní image
1.5.
Analýza konkurence
1.6.
Analýza SWOT
2.
Marketingové cíle
2.1.
Dlouhodobé
2.2.
Krátkodobé
2.3.
Cílový segment
3.
Marketingové strategie v ČR a SR
3.1.
Zpráva pro příjemce
3.2.
Preferované komunikační kanály
3.3.
Strategie výrobků, vize produktu pro roky 2008–2009
3.4.
Strategie cenová
3.5.
Strategie propagace a podpory prodeje
4.
Marketingový plán 2008–2009
4.1.
Základní úkoly marketingu v následujících letech
4.2.
Akční plány
5.
Harmonogram 4. čtvrtletí 2008 – 1. a 2. čtvrtletí 2009
6.
Závěr

Úryvek

"1.3. Situační analýza
1.3.1. Předpoklad
• Inflace se udrží v letech 2008 - 2009 na obvyklé úrovni cca 5 %
• Růst mezd se neočekává
• Náklady firmy ani ceny produktů a služeb se výrazně nezvýší oproti předchozím letům
• Ceny kompletní dodávky NIS se výrazně nezvýší ani u konkurence (ICZ, Stapro)
• Kurs Kč vůči euro a dolaru se dramaticky nezmění

1.3.2. Prodej
Za loňský fiskální rok firma utržila 143,7 mil. Kč. Letos firma očekává podobné výsledky.

1.3.3. Strategické trhy
• Zdravotnictví
• Velké fakultní a krajské nemocnice
• Nemocnice okresního formátu s počtem lůžek větších než 400
• Státní správa
• Vyšší články řízení zdravotnictví na úrovni VÚSC (krajů)

Trh z hlediska vlastnictví (odhad):
• 30% státní sektor
• 55% kraje, města
• 15% soukromý sektor

Trh na poli zdravotnictví je saturován, až 80% uskutečněných obchodů realizovaly ICZ, SMS, Stapro a Akord Software.
• Firma se od počátku zcela jednoznačně definuje jako dodavatel do zdravotnictví Tato vysoká míra specializace jí umožňuje všechny odborníky a know-how nasadit na optimalizaci svého NIS)

1.3.4. Klíčové produkty
• Nemocniční informační systém, příp. jeho komponenty
• CLINICOM + CareCenter
• Progres-Lan
• Komplement (Progres-Lan)
• Decision Support Systems
• Protokoly lékařské péče
• Přidané expertní služby
• Měření kvality, standardizace a efektivita léčebných procesů
• Nové projekty a služby v oblasti sociální péče
• PACS a Document imaging
• Bezpečnost sítí, datových přenosů
• E-komerce: návrhy a realizace B2B řešení, intranet aplikace pro zdravotnictví (eLearning, e-services [služby sester, objednávání v ordinacích], oběh dokumentů, …)
• Poradenství v oblasti lepšího využití HW vybavení
• Školení, vzdělávací činnost
• Nové technologie (Linux)


1.3.5. Klíčové oblasti prodeje
• Česká republika
• Slovenská republika"

Poznámka

Zpracováno částečně formou odrážek.
Součástí práce jsou dvě tabulky a schéma o rozsahu cca 1 strany.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 45 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 38 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány ČSOB, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 35 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 630 kreditů (=35Kč).
  4. SMS platba (Slovensko) - 1,70€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera22715
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 1,70€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse