Seminarky.cz > Diplomky, bakalářky > Bakalářské práce > > Posouzení nabídky elektronických služeb České pošty, s. p. - bakalářská práce

Posouzení nabídky elektronických služeb České pošty, s. p. - bakalářská práce

Kategorie: Služby

Typ práce: Bakalářské práce

Škola: Univerzita Pardubice Dopravní fakulta Jana Pernera, Pardubice 2

Charakteristika: Bakalářská práce analyzuje nabídku elektronických služeb České pošty a porovnává ji s konkurenčními nabídkami. Vyhodnocuje stávající situaci a následně doporučuje další postupy pro Českou poštu. Zaměřujeme se na dva produkty, a to na Hybridní poštu a Poštu 2002, které se zabývají zpracováním zásilek (zároveň se jedná o aktuální a atraktivní služby pro právnické osoby). Z volně dostupných informačních zdrojů porovnává nabídky týchž nebo podobných služeb konkurenčních podniků. Na základě tohoto porovnání hledá možnosti zlepšení nabídky uvedených služeb České pošty.

Obsah

1.
Charakteristika České pošty, s. p.
1.1.
Charakteristika služeb
2.
Analýza poskytovaných elektronických služeb
2.1.
Program Pošta 2002
2.1.1.
Přehled možných doplňkových verzí k programu Pošta 2002
2.1.2.
Nastavení balíkových a listovních zásilek (screenshot)
2.1.3.
PostOffice (popis možných modulů pro PostOffice, nasazení Postoffice ve velké firmě
2.2.
Hybridní pošta
2.2.1.
Schéma systému Hybridní pošty
2.2.2.
Postup při využití služby Hybridní pošta
2.2.3.
Přístroj na zpracování dokumentů
3.
Porovnání nabídky s konkurenčními podniky
3.1.
Srovnání s programem Pošta 2002
3.1.1.
Přehled možností aktualizací programů
3.1.2.
Srovnání cen produktů
3.1.3.
Srovnání funkcí konkurenčních programů
3.2.
Porovnání se systémem Hybridní pošty
3.2.1.
Srovnání služeb v konkurenčních firmách
3.2.2.
Objem zpracovaných zásilek
3.2.3.
Srovnání cen obálkování zásilek
3.2.4.
Srovnání cen tisku zásilky
4.
Hodnocení a doporučení pro Českou poštu, s. p.
5.
Přílohy
5.1.
Všeobecné obchodní podmínky České pošty, s. p. střediska Postservis pro poskytování služby Hybridní pošta
5.1.1.
Obecná ustanovení
5.1.2.
Objednání zakázky a cenová ujednání
5.1.3.
Předávání datových souborů
5.1.4.
Termíny zhotovení zakázky
5.1.5.
Zajištění materiálu
5.1.6.
Odpovědnost za škodu
5.1.7.
Kontaktní adresa zhotovitele
5.1.8.
Závěrečná ustanovení
5.2.
Ceník České pošty – služba Hybridní pošta

Úryvek

"2.2. Hybridní pošta
Česká pošta začala realizovat systém Hybridní pošty poprvé v Postservisu v Českých Budějovicích. Spolupracovala na tomto projektu se společností Sybase ČR, která je jejím dlouhodobým partnerem. K zavedení systému Hybridní pošty vedl Českou poštu stále rostoucí zájem klientů o kompletaci a dodání zásilek.
Hybridní pošta je službou České pošty původně určenou pro komerční účely. V současné době ji využívají jak velké firmy, tak i malí živnostníci. Služba je provozována ve třech střediscích – Postservisech (České Budějovice, Brno, Ústí nad Labem). Zákazník není odkázán pouze na tyto Postservisy. Pokud chce využít služeb kompletace a následné distribuce zásilek, může využít nabídky Postkompletů (obdoba Postservisu, s ručním zpracováním zásilek), které jsou většinou součástí nebo jsou přímo napojeny na SPU .
Postservis si vede své adresáře všech podnikatelů a organizací, domácností ve 24 zájmových oblastech. Díky tomu je schopen poskytnout soubory konkrétních adresátů. Postservis si databáze sám aktualizuje. Tím, že je napojen na DDM , vykazuje minimální chybovost.
Pro klienty je k dispozici sedm tiskových center, které jsou propojena vlastní datovou sítí, která je napojená na internet. Moderní zařízení a stroje jsou připraveny na požadavky zákazníků. To umožňuje menším a středně velkým podnikům využít služeb Postservisu. (Při pořízení a provozu vlastního zařízení by jim značně stouply náklady.) Střediska Postservisu představují zálohu pro případ výpadku některého z dalších středisek. Vybudované kapacity jsou operativně rozšiřovány na základě růstu množství zpracovaných zásilek. Současná denní kapacita zpracování listovních zásilek je 700 tisíc kusů.
Systém Hybridní pošty zajišťuje automatizovaný příjem zakázek, následnou evidenci, sledování průběhu zpracování, provedení a vyhodnocení zpracování, expedici. Součástí jsou moduly určené pro statistiku, marketing, evidenci, nástupy pracovníků do směn, plánování výkonu směn aj. Eviduje se také chronologie všech kroků a operací.
Hybridní pošta umí zpracovávat doklady jako faktury, daňové doklady, upomínky, direct-maily, výpisy z účtů spořitelen či bank, poukázky A, dotazníky, časopisy, katalogy, pohlednice, blahopřání, vizitky atd.
V rámci služby Hybridní pošta se nabízí tyto činnosti:
• zabezpečení materiálu;
• tisk dokumentů, dotisk formulářů z předaných souborů, tisk brožur;
• grafická úprava dokumentů;
• kompletace zásilek;
• pronájem adres z adresáře firem;
• vyhodnocení formulářů;
• archivace dat.
Hybridní pošta nezpracovává jen dokumenty. Vzrůstá množství zpracovaných brožur, publikací nebo skript. Při tomto malonákladovém tisku se nevyplatí pořizovat si tiskárnu či kopírku. Pomocí služby Hybridní pošta stačí odeslat text a adresy. Česká pošta zbytek zařídí."

Poznámka

Práce obsahuje množství tabulek, schémat, obrázků a screenshot. Čistý text tvoří cca 20 stran.

Vlastnosti

STÁHNOUT PRÁCI

  1. SMS platba (ČR) 15 Kč

    Platba prostřednictvím brány mobilního operátora. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    V případě potíží s realizací platby se neváhejte obrátit na infolinku poskytovatele služby, společnost Advanced Telecom Services s.r.o., na čísle +420 776 999 199

    Nápověda pro zákazníky Telefónica O2:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Telefónica O2 a klikněte na POTVRDIT.
    2. Zobrazí se Vám informace, že SMS byla odeslána.
    3. Na mobilní telefon Vám bude doručena SMS zpráva s odkazem.
    4. Klikněte na odkaz v SMS zprávě, budete propojeni na platební bránu společnosti Telefónica O2. Zde potvrďte platbu.
    5. Na internetu se zobrazí výsledek proběhlé platby.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „O2 platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky Vodafone:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora Vodafone a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na Vodafone portál.
    3. Potvrďte Vaše mobilní číslo kliknutím na DALŠÍ. .
    4. Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s kódem.
    5. Zadejte tento kód do formuláře, klikněte na OK.
    6. Objeví se Vám údaje o platbě, kterou potvrďte kliknutím na POKRAČOVAT.
    7. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-peněženka“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.

    Nápověda pro zákazníky T-mobile:

    1. Vyplňte Vaše číslo na mobil, zvolte jako operátora T-mobile a klikněte na POTVRDIT.
    2. Dojde k přesměrování na T-mobile portál, potvrďte zde svůj souhlas s podmínkami platby.
    3. Pokud máte na T-zones účet, přihlaste se a pokračujte bodem 7.
    4. Pokud účet na T-zones nemáte, vepište do formuláře svoje mobilní číslo a klikněte na ODESLAT ČÍSLO.
    5. Přijde Vám SMS zpráva s kódem.
    6. Vepište kód jako heslo do formuláře a klikněte na PŘIHLÁSIT.
    7. Objeví se Vám údaje o platbě, které potvrďte kliknutím na tlačítko ZAPLATIT.
    8. V té chvíli proběhne platba, o jejímž výsledku Vás informuje došlá SMS zpráva.
    Pro úspěšnou realizaci platby je nutné mít aktivní službu „M-platba“. Služba je většinou aktivní automaticky, takže není třeba nejdřív nic aktivovat.
  2. Platit kartou 15 Kč

    Platba kartou. Pro započetí platebního procesu prosím vyplňte kontrolní kód a stiskněte tlačítko "Zaplatit"

    Po proběhnutí platby budete přesměrováni zpět na tuto stránku, kde najdete odkaz ke stažení práce.


    Po odeslání kontrolního kódu budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte údaje potřebné pro platbu. Platbu dokončíte stisknutím tlačítka "ZAPLATIT".

    Akceptované karty: VISA, VISA Electron, V PAY, MasterCard, Maestro.

  3. Koupit za kredity - 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Jedním stiskem tlačítka, obratem a za výhodnou cenu!
    JEN PRO REGISTROVANÉ UŽIVATELE
    Cena za stažení je pouze 180 kreditů (=10Kč).
  4. Platit převodem z ČSOB a Poštovní spořitelny, službou PaySec 10 Kč >>> ZVÝHODNĚNÁ CENA!
    Rychle, bezpečně a pohodlně.
    Zaplatit za tuto práci přes PaySec >>> Kliknutí na odkaz Vás přesměruje do platebního rozhraní
    Kliknutím na ikonku Vás přesměrujeme do platebního systému, kde si vyberete převod z ČSOB, Poštovní spořitelny nebo platbu PaySec
  5. SMS platba (Slovensko) - 0,60€
    Stahovací kód k této práci získáte do několika minut se službou mobilního operátora Premium Rate SMS.
    Zašlete SMS zprávu ve tvaru: SEMmezera13343
    - na telefonní číslo: 8877
    Cena jedné SMS je 0,60€ včetně DPH. Pro využití SMS platby je třeba mít aktivovanou službu Premium Rate SMS. Službu technicky zajišťuje Advanced Telecom Services, s. r. o.
    SMS musí být ve formátu TEXT, bez diakritiky a bez formátování (tj. základní velikost a typ písma). Stahovací kód je použitelný pouze pro tuto práci a je platný až do uzavření okna internetového prohlížeče.
    Stahovací kód přijde obratem na mobil, je platný 24 hodin a lze jej zadat celkem dvakrát.
    Pro stažení této práce zadejte stahovací kód (bez uvozovek):


Důležité informace: Provedením mobilní platby, odesláním SMS, platbou kredity, platbou kartou, PaySecem nebo převodem z účtu souhlasíte s Podmínkami stahování.
Veškeré informace o platbách si můžete přečíst zde.
Máte při placení nebo stahování práce problém? Odpovědi na časté problémy najdete zde nebo kontaktujte naší podporu.

Diskuse