Název Goodness Staženo

Výzkum trhu - výpisky z přednášek

Hlavním tématem práce je výzkum trhu. V úvodní části se autor zaobírá základními znaky a druhy výzkumu. Dále se věnuje dotazování a druhům dotazníků. ... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketingový výzkum

147x

Marketingový výzkum - teorie

Práce definuje předmět a cíl marketingového výzkumu. Uvádí základní druhy, metody a organizace výzkumu. Zabývá se rozdělením kvantitativních metod. P... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketingový výzkum

107x

Marketingový výzkum – přednášky

Práce je souborem přednášek z marketingového výzkumu. Věnuje se předmětu a typologii marketingového výzkumu a jeho procesu. Rozebírá sběr sekundárních... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketingový výzkum

94x

Marketingový výzkum 2/2 – přednášky

Práce je druhou částí přednášek z marketingového výzkumu. Pojednává o experimentálních a kvalitativních metodách marketingového výzkumu. Uvádí problem... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketingový výzkum

61x

Přednášky do marketingového výzkumu - Foret

Práce v heslech představuje jednotlivé pojmy týkající se marketingová komunikace, nástrojů, které používá, vazeb mezi podnikem, zákazníkem a konkurenc... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketingový výzkum

45x

Marketingový výzkum - poznámky z přednášek

Tato práce se věnuje soudobým trendům v marketingu. Popisuje metody a postup marketingového výzkumu, jeho nástroje, realizaci a typologii. Druhá část ... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketingový výzkum

34x

Korelační a regresní analýza - výpisky z přednášek

Výpisky z přednášek seznamují s korelační a regresní analýzou. Heslovitě definují korelaci, kovarianci a korelační analýzu. Představují Pearsonův kore... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing, Marketingový výzkum

23x

Marketingová koncepce, výzkumný projekt a chování spotřebitele - výpisky z přednášek

Tato práce obsahuje výpisky z přednášek marketingu. Velmi stručně definuje, co je to společenská marketingová koncepce, nebo zákaznické uspokojení. Po... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing, Marketingový výzkum, Spotřebitelské chování

15x

Marketing a marketingové dovednosti

Práce definuje marketingový výzkum jako proces, ukazuje způsob práce s informacemi a způsoby vedení různých typů výzkumů, včetně výhod a nevýhod. Dále... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing, Marketingový výzkum

13x