Název Goodness Staženo

Positioning, branding

Tato práce se dělí na 2 části. První polovina se věnuje problematice positioningu. Popisuje ji jako nástroj pro získání konkurenční výhody, řeší správ... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing

169x

Marketing – 2 přednášky VUT Brno

Práce shrnuje poznatky ze 2 přednášek o tom, co je marketing, jakou úlohu hraje marketing v tržní ekonomice, jak se vyvíjel a jaká je podoba marketing... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing

21x

Marketing I. – VUT Brno, fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně

... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing

6x

Marketing II.– VUT Brno, fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně

... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing

28x

Marketing – VUT Brno, fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně

... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing

10x

Marketingový informační systém (MIS)

... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing

45x

Marketingová strategie a její vytváření

Práce nejprve definuje jednotlivé typy marketingových strategií. Poté se již zabývá postupem jejich vytváření. Uvádí také faktory, které je ovlivňují.... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing

1270x

Marketingové prostředí

... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing

1792x

Marketingová komunikace

... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing

382x

Podstata marketingu

... (detail)

Typ školy: VŠ

Kategorie: Marketing

1053x
1  2  3  4  5  6  7  8  9  »