přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Recentní suroviny: skripta
Základní překladatelské termíny - rusky
Huntington, Samuel: Politický řád v měnících se společnostech
Finanční řízení podniku: otázky ke státní zkoušce
Karel Čapek a kol.: Hovory s Antonínem Švehlou (a o něm)
Název | Goodness | Staženo |
---|---|---|
Transformační marketing 2/2 – přednáškyPráce je druhou částí přednášek z transformačního marketingu. Uvádí teoretická východiska a metodiku marketingování plánování. Podrobně rozebírá probl... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing |
17x |
|
Základy marketingu - výpisky z přednášekJedná se o zpracované okruhy ke zkoušce z předmětu Základy marketingu na vysoké škole. Práce se věnuje historii marketingu, jeho podstatě a významu, d... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing |
1028x |
|
Přednášky z marketinguÚvod - zkratky: v textu, speciální. Předmět Marketing - harmonogram přednášek. Co je to marketing - základy, definice: historické, současné, vztah k j... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing |
38x |
|
Marketing a management - výpiskyZáklady z předmětu Marketing a Management. Naleznete zde základy marketingu: Pojem marketing, Vývoj a historie - podnikatelské koncepce, Informační sy... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Management, Marketing |
84x |
|
Transformační marketing 1/2 – přednáškyPráce je první částí přednášek o transformačním marketingu. Věnuje se paradigmatům transformačního marketingu v České republice. Následně rozebírá jeh... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing |
5x |
|
Marketing – přednáškyTato práce se zabývá problematikou marketingu. Heslovitě přepisuje přednášky ze Západočeské univerzity k předmětu marketing. Vysvětluje a charakterizu... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing |
98x |
|
Trh a cílený marketing... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing |
69x |
|
Marketing II.... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing |
120x |
|
Marketing služeb.... (detail) Typ školy: VŠ |
111x |
|
Základy marketinguModel marketingového řízení, marketingová koncepce, funkce marketingového manažera, makro a mikro prostředí, výrobek jeho pojetí, životní cyklus a ino... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing |
32x |
Zaregistrujte se a dostávejte nejlepší nabídky jako první.