přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Recentní suroviny: skripta
Základní překladatelské termíny - rusky
Huntington, Samuel: Politický řád v měnících se společnostech
Finanční řízení podniku: otázky ke státní zkoušce
Karel Čapek a kol.: Hovory s Antonínem Švehlou (a o něm)
Název | Goodness | Staženo |
---|---|---|
Vybrané nástroje propagace podniku - diplomová práce slovenskyTato diplomová práce se zabývá vybranými nástroji propagace podniku. V úvodu problematiku stručně charakterizuje, poté se věnuje současnému převládají... (detail) Typ školy: VŠ |
53x |
|
Uplatnění Customer relationship management (CRM)Tématem této diplomové práce je uplatnění CRM (Customer relationship management) v podmínkách realitní kanceláře. V první části teoretické práce je po... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Management, Marketing |
5x |
|
Směry rozvoje elektronického obchodu - diplomová práce... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing |
533x |
|
Segmentace uživatelů internetu - diplomová práceVymezení Internetu - základní vlastnosti, neduhy, specifické marketingové aktivity v prostředí Internetu (reklama na internetu - banner, e-mailový mar... (detail) Typ školy: VŠ |
238x |
|
Propagační kampaň pro firmu Fujifilm CZ - teoretická částTato diplomová práce se zabývá propagační kampaní pro firmu Fujifilm. Popisuje teoretická východiska propagační kampaně, zaměřuje se především na mark... (detail) Typ školy: VŠ |
58x |
|
Moderní stavební podnik a vše kolem nějCílem této diplomové práce je popsat charakteristiky stavebního trhu, strukturu trhu a nástroje marketingového mixu (výrobek, cena, podpora prodeje). ... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing, Marketingový mix |
3x |
|
Marketingový plán - teoretická část diplomové práceTeoretická část diplomové práce na téma marketingový plán vymezuje základní marketingové pojmy a definuje marketingový plán včetně jeho součástí. Sklá... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing |
32x |
|
Marketingová strategie neziskové organizace Unie Kompas - diplomová práceDiplomová práce se zabývá marketingovou strategií neziskové organizace Unie Kompas a navrhuje její zlepšení. První část je věnována teoretickým podkla... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing, Marketingový výzkum |
18x |
|
Marketing města VimperkaTato práce je zaměřena na problematiku marketingu měst a obcí, nazývaného také jako městský marketing. Zaměřuje se na vybrané teoretické aspekty a obj... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing, Regionální ekonomika |
77x |
|
Marketing města Opavy - diplomová práceDiplomová práce představuje marketing města Opavy. V první, teoretické, části se autor věnuje obecně marketingu měst a obcí, marketingovému mixu a mar... (detail) Typ školy: VŠ Kategorie: Marketing, Marketingový mix, Marketingový výzkum |
91x |
Zaregistrujte se a dostávejte nejlepší nabídky jako první.